26 Ekim 2013 Cumartesi

Bebeğin Ay Ay Gelişim Çizelgesi Tablosu



Bebeklerin ay ay bilişsel, dil, sosyal-duygusal, kaba-motor ve ince-motor gelişimini takip etmek hem çocuk hemde anne için önemlidir. Anne çocuğunu merak eder acaba bu ay ne yapması gerekiyor, kaçırdığım bir şeyler var mı, acaba akranlarından geri mi kaldı? Bende de durum öyle.
Çocuğumun dil gelişimi nasıl, kaçırdığım bir şeyler var mı? Ben kendi yararlandığım kaynakta baktığım bilgileri, bloğumda da paylaşmıştım. Gelişim  çizelgelerini  ay ay yayınlamıştım.( izleyicim Esra hanımın da önerisi ile) onları toplu halda link vererek yayınlar isem daha iyi olacağını düşündüm.0-72 ay arası gelişim çizelgelerinin listesini aşağıya link olarak verdim. Sağ tarafta tek tek yazdıklarım da etkinlik planları yani gelişim çizelgelerinin ayrıntılı örnekleri diyebiliriz. Mavi renge dönüşen yazıları tıklarsanız açılacaktır. Siyah olanlar henüz yayınlamadıklarım
SIKSIK GÜNCELLEME VE İLAVE YAPILMAKTADIR

  Her birinin üzerine gelip tıklarsanız ilgili yer açılacaktır.

Zaman buldukça diğerlerini de yayınlayıp buradaki listeye ilave edeceğim. Mutlu kalın...

9 yorum:

  1. ne kadar güzel ve faydalı bir paylaşım olmuş yine ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler, çok faydası oldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim yakında diğerlerini de ekleyeceğim

      Sil
  3. çok teşekkürler, çok faydası oldu..

    YanıtlaSil
  4. Harika ben yeni fark ettim bu postu.Derini uyutursam inceleyeceğim uzun uzun

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkurler insanlarin kafasindaki bircok soru isaretini kaldirmissiniz

    YanıtlaSil