9 Şubat 2014 Pazar

Eşime Sevgililer Gününde Ne Alsam ?

                                                   
Eşime sevgililer günü hediyesi ne alayım diye kafamda bin tane şey dönüyor. Hep aynı şeyler.  Erkek modası hiç değişmiyor.Takım elbise, gömlek, ayakkabı, saat, kol düğmesi, çorap, manto, palto. Renkler ve kumaş biraz değişiyor ama moda pek değişmiyor. İnsan sıkışıp kalıyor. Bazen   moda değişse, keşke 'İskoç etekleri moda olsa' diyorum ama bizimki giyer mi bilmem : ))) 

                                           



Parfüm, kol saati seçeneğini daha önce kullandım. Kozmetik bakım ürünü seçeneğini de. Su sıralar revaçta olan kişisel gelişim kursları hediyesi için de zaman lazım ve eşim de o zaman yok. Aksesuarda tesbih gibi şeyleri alsam, desem kullanmıyor. Bakalım ne alabileceğiz. Bir arkadaşım kocasının kendisine, geçen  sevgililer gününde tezgah üstü bıçak seti aldığını söyledi gülümseyerek.Bir hediye paketi ve içinde bıçaklar.
Neyse bakalım bulabilecek miyim sevgililer günü hediyesi. Evliliğin yılı arttıkça hediye seçeneği azalıyor mu ne? Mutlu kalın...

19 yorum:

  1. Ben artık sevdiği yemeklere verdim kendimi. Bir de pasta. 22 yıldan sonra hediye bulmak zor:-) Kaldı ki adam kendisi birşeyler almaya bayılıyor, bu zevkini kaçırmayayım:-) ( Yanlış anlaşılmasın bana değil kendine alıyor:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek iyi fikir bence : )) arada sana da alıyordur ama

      Sil
    2. A ha hâ, almasa daha iyi desem:-)

      Şimdi benim de pek masum olduğum söylenemez, çiçek falan alsa, bugün alıp da daha fazla para vermenin ne alemi vardı bile demişimdir. Sanırım arada bir leylak görüp ben seviyorum diye kopartıp getirmesini daha çok seviyorum :-) Teknolojik şeyleri istemem, kıyafet, ayakkabı işim olmaz, zaten kolay beğenmem:-) Tamam ya, benim suçlu :-)

      Lukapu iyi fikir bak, üşenmesem bir gün ben de yapacağım.

      Beyaz porselen kupa bulsam, çocuklarla boyayıp sevdiklerimize hediye etmeyi düşünüyordum ben bu sene ama sanırım vaktim olmayacak.

      Sil
  2. Reklam olursa yayınlama canım benim .Lukapu sitesi var oradan kitap şeklinde muhteşem anıların sunulduğu bir şey yaptırabilirsin..Ben babalar günü için yapmıştım yayınlarım blog da ..görüşürüz..

    YanıtlaSil
  3. ben geçen yıl ikimizin baş harflerinin yazılı olduğu kol düğmeleri almıştım ve gerçekten çok sevinmişti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerden almıştrın internetten mi

      Sil
    2. evet canım internetten almıştım bunu yapan bir çok site var

      Sil
  4. İkinizin fotoğraflarından bir kolaj yaptırabilirsin. Güzel bi dizaynla , aralara sevgililer günü objeleri serpiştirilmiş, vintage tarzı tablo havasında bir kanvas kolaj mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatta o kolajı ben yapsam : )

      Sil
    2. Kolajı kendin hazırlayıp, kanvasa bastırtabilirsin tabii ya da kanvasla filan hiç uğraşmayıp, fotoğraf kağıdına da basabilirsin. Hiç masrafsız. Mesela tatil fotoğralarınızı derle. aralara deniz kabuğu , deniz yıldızı, kalpler koyabilirsin ya da başbaşa fotoğraflarınızdan bi kolaj. aralarda kırmızı güller, kalpler, gül yaprakları. photo shopla efektler filan. amannnn ne çok biliyom :D Bi sor '' sen ne alacaksın ya da yapacaksın'' diye. Senin bu paylaşımı görene kadar hiç düşünmedim inanır mısın? Romantik değil miyim neyim. Ben de bundan yapayım bari. Mağaza mağaza gezmekten kurtulurum hem.:))))))

      Sil
  5. Hahhhahhah iskoç etekleri modasının Türkiye'de olduğunu düşündüm bi an ,hiç iyi bir fikir değil :D
    Yorumlara bakınca çok güzel hediye önerileri var ,benimde aklımda bir şey var ama bunu söylemek için çok geç ,çünkü baya bi uzun uğraş gerektiriyor:) Valla aklıma da saydıklarınızdan başka hediye gelmiyor ,saat ,gömlek ,kol saati falan filan. Ama hani şu sevgili tişörtleri var ya işte onlar çok hoşuma gidiyor ,bi de bi yerde görmüştüm erkek için damatlık şeklinde bayan için gelinlik şeklinde tişört. Çocukça gelebilir ama bence çok sevimli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara dadır şimdi o tişörtler : ) ama çok iyi fikir burada da arayacağım hatta soracağım.

      Sil
  6. iskoç eteği hediyesi süper fikirmiş :D ben eşime çiçek gönderirim bazen, çok mutlu olur bu sürprizden de... hep o mu göndericek dimi ama :) Sevgiyi en güzel anlatan hediye bir kaç satır yazılmış duygular ve çiçek değil mi zaten?

    Sevgilerr :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir eşsin hangi eş mutlu olmaz çiçekten. Ben de geçen sene yollamıştım : )

      Sil
  7. Eşime yana yakıla doğum günü hediyesi düşünüp aradığım bu günlerde iyi oldu bu yazı ve yorumlar ;)

    YanıtlaSil