30 Ekim 2013 Çarşamba

20. Ayın Bitti Oğlum


20 ayın bitti oğlum. Neredeyse 20.5 aylık oldun ama ben yeni yazbiliyorum. Bakalım neler değişti bir ayda, neler değişmedi
  • Daha çok ikili oyunlara dahil olmaya başladın
  • Hala dil gelişiminde sıkıntımız var. Biraz daha çalışmamız lazım
  • Gün içinde sık sık 'bab bab bab babttii' diye banyo şarkısını söylüyorsun ve alkış bekliyorsun.
  • Canının istediği kelimeyi bir kez çıkarıyor sonra bir daha ağzından çıkarman için uğraştığımızda gülüyorsun.
  • Çok açık bir şekilde sindirella dedin ve biz inanamadık ama bir daha yok, çıkarmadın. Yaramaz seni
  • Kitaplara ilgin arttı. Daha uzun süre kitaplarla ilgileniyorsun.
  • Kilo olarak %25 lik percentil de idin bu ay % 50 lik percentile geçtin. Çok mutlu oldum. Bir de %75 e geçsen süper olur. 
  • Babana terliklerini getiriyor ve giydirince çok mutlu oluyorsun. Siz de mutlu kalın...


4 yorum:

  1. ne güzel ay ay yazma fikri hemen taklit edecem. Sağlıkla büyüsünler... Sindirella demesine de bayıldım sanırım son yazımı o da okumuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah okuduğu günler de gelir sevgili anne

      Sil
  2. nice mutlu mutlu sağlıklı aylara, ne kadar farkediyorlar her ay değilmi.kocaman öpüyorum oğluşu.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım: Sawako Kuronuma