5 Haziran 2014 Perşembe

Pakmaya Adana Blogger Buluşması ve Altın Günü Konsepti



Pakmaya Adana Blogger toplantısının ikici ayağı gerçekleşti bugün. Toplantı Pastabahçesin de öğlen 11 gibi yapıldı. harika bir toplantıydı. İçten, sıcak samimi sohbetlerin geçtiği, altın günü tadında bir toplantı. Başta yazayım şekerler pakmaya oğlişime sünnet altını taktı :)



 Kahvaltı şeklinde yapıldı. Bumerang toplantısında tanıştığım arkadaşlarla burada yeniden bir araya gelmek iyi geldi. Bizi pakmaya bölge satış müfettişi Mustafa Çakmak bey karşıladı. Daha sonra bölge müdürleri,  ve reklam ajansı geldi. Pakmaya firmasının ne kadar önem vermesi bizi çok mutlu etti. Bu günkü toplantıyı diğer blogum olan nihallebegüşte duyurmuştum :)


Pakmaya benim çocukluğumun markası. Hep mis gibi kokan ekmeklerle bağdaştırırım. Evde ekmek yapmayı seven biri olarak da evimden eksik olmayan bir malzeme.
Cingifilliyi fotoğraf çekerken  böyle yakaladım. :) Funda Ceyhan oğlişini de getirmişti. Ne tatlı bir çocuk. Pembedünyamm yine sakin ve sevimliydi. Seçilizm en aktif olanımızdı. Hem ortama hemde konuya hakim.


Pakmaya nın ürün gamından, makaroni hazır karışımının 5 kiloluk harici 1 kiloluk çıkıp çıkmayacağından, Yeni çıkardığı geleneksel türk tatlıları olan Keşkül, damla sakızlı muhallebi ve sütlacın pişirme tiyolarından, piyasaya yeni verecekleri ürünlerden, ekmek yapımının püf noktalarından, daha neler neler.
 Sohbet koyu, ortam çok sıcaktı. En son firmanın ürün tanıtımından sonra altın günü konseptine uygun olarak altınları da dağıtıyoruz deyince şaka yaptıklarını sandım. Gerçekten de etkinliğe katılan her blog yazarına çok şık bir kese içinde  1 adet çeyrek altın hediye ettiler. Bu jeste hem çok şaşırdım hem de çok sevindim


Çok hoş bir etkinlik oldu. Pakmaya firmasına teşekkür ederim. Önemsenmek ve bilgilenmek bana çok iyi geldi.Blogger arkadaşlarla vakit geçirmek de. Pasta bahçesinde bir dediğimizi iki etmeyen, bize harika bahçe kokteyli(greyfut,kan portakalı ve normal portakal suyu karışımı galiba), latte kahve  getiren, benim masaya sakarlığımla defahatle dökme girişiminde bulunduğum kokteylleri bir ariel reklamı sakinliği ile toparlayan Ceren'e teşekkür etmeden de bu yayını bitirmeyeyim dedim.Aklımdayken bundan sonra siz de böyle etkinlikler katılmak isterseniz buraya tıklayın ...Mutlu kalın...


19 yorum:

  1. ne güzel bir toplantı olmuş bu böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gamzeciğim. :) çok güzel bir toplantıydı

      Sil
  2. Hihii aktif olabilirim ama konuya senin kadar hakim olamam :) Ancak itinayla yerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım süperdin.... Bene de itinayla yedim.Çok güzel bir toplantıydı. Ne kadar samimi ve sıcaktı. Seni daha iyi tanımak da iyiydi.

      Sil
  3. Çok güzel bi etkinlik gercekten.Bende olmak isterdim saati uygun olsaydı.Altına da inanamadım helal olsun valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de inanamadım çeyrek altına. Kulaklarını o kadar çınlattım ki sana anlatamam. Keşke orada olsaydın

      Sil
  4. çok iyi canım :) masa cezbetti beni :)

    YanıtlaSil
  5. Ben katılamadım malesef ama güzel vakit geçirdiğinizden eminim. Sevgiler (:

    YanıtlaSil
  6. Canım harika keşke bende gelebilseydim ama kısmet değilmiş :) Güzel geçmesine sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım keşke olsaydın gözlerim aradı. çalışıyordun değil mi

      Sil
  7. aaa ne hoş bişi olmuş ama yaaa :)

    YanıtlaSil
  8. bakma sakin durduğuma :D öyle gözükürüm ama hiç öyle değilimdir :)

    YanıtlaSil
  9. Keşke ben de aranızda olabilseydim :(

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ne güzel bir etkinlik olmuş ben de Mersindeyim yeni bir bloggerim bir daha buluşursanız beni de çağırır mısınız :) Bu arada bloğuma beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil