6 Mart 2014 Perşembe

Tuvalet Eğitimi Kitabı


Tuvalet eğitimi kitabı mikado yayıncılıktan.Yazarı James Gilmore. Kitapta tuvalet eğitiminin nasıl verilmesi gerektiği, tuvalet eğitiminde oluşması gereken şartlar, doğru bildiğimiz yanlışlar, gerçek hikayeler var. Kitap best seller olmuş.



Duygusal olgunluğu nasıl anlarız, duygusal olgunlukta kızlar ile erkekler arasındaki farklar da var. Tuvalet baskısının çocukta zaten hazır olan duygusal yapısını bile geriye götürebileceğinden bahsediyor.



Çocuğun hazır olduğunda zaten bunun sinyallerini verdiği, gece eğer çişini yapmıyorsa hazır olma ihtimalinin olduğu, aceleye getirmemek gerektiği gibi konular var. Bu kitabı çocuk 2 yaş civarında iken okumakta fayda var. Ne de olsa genellikle  tuvalet eğitiminde ilk sinyalleri o zaman alıyoruz değil mi. Mutlu kalın...


9 yorum:

  1. bizim evde yavaş yavaş girişimler var, erken mi bilmem ama pek hevesli şimdilik . siz de durum nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğlumda bazen kaka diye yaptıktan sonra söylüyor. Yere yatıyor. Başka bir şey yok

      Sil
  2. Tam da benim konum şu anda:)Paylaşım için teşekkürler,alayım ben de:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok sevindim yakın olsak sana verirdim

      Sil
  3. Tracy hogg'un kitabı da tuvalet eğitimi konusunda faydalı idi.
    paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. çocukluğa geçişte mucize çözümler kitabı mı? Okumadım henüz ama okumayı çok istiyorum. teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Bu yazıyı görmekte geç kalmışım. Eğitimin 4. günündeyiz ve bayağı yol katettik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel canım 4. günü umarım sorunsuz biririrsiniz

      Sil