5 Mart 2014 Çarşamba

Link paylaşımı/Link Party Yoğurma Materyalleri

                                       
Bu haftanın konusu 'çocukları için eğlenceli etkinlikler' Çocukların çok eğlendikleri çocuk etkinlikleri. Paylaşımları merakla bekliyorum ve çok renkli, eğitici ve eğlenceli bir hafta sonu diliyorum. Bundan sonra link paylaşımımız cumadan diğer cumaya. Yani bir hafta açık bırakıyorum. Tabi önce ekleyenler daha çok tıklama alıyor  Mutlu kalın... İzlenecek yol:
1-Click here to enter i tıklayın
2-link it to yazısında paylaşacağınız yayının htpp ile başlayan adresinizi
3-Caption of title: Yayınınıza vereceğiniz başlığı yayın
4-Auto crop my image işaretlerseniz blogunuzdan otomatik olarak resmi seçebilirsiniz.
Mutlu kalın...

8 yorum:

  1. Canım her gün hamurla oynayan biri olarak bir post yayınlamadığımı fark ettim.Bir tane paylaşabiliyorum.Merakla diğer paylaşımları bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Biz küçükken, böyle hazır oyun hamurları falan olmadığından unla suyu karıştırıp kendimizce bir hamur elde ederdik:-) Sonra ondan barbie bebeklere tabak, bardak , hatta telefon yapardık:-) Bazen de saksı olurdu, içine kahverengiye boyanmış pamuktan toprak, üzerine yaprak yapıştırdığımız kibrit çöplerinden bitki koyduğumuz:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal, ne güzel şimdi her şey hazır. Ben kızımda oğlum doğana kadar hep kendim hazırladım ama oğliş olunca arada kaçamak yapıp bu hazırlardan aldım. Pamuktan toprak fikri harika , deneyeceğim teşekkürler

      Sil
  3. Nihal hanım alttaki link paylaşım resimlerini göremiyorum, sorun benimle mi ilgili? yoksa genel bir sorun mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski link paylaşımlarında sitede teknik bir sorun olmuş. Eskileri ile ilgili mail attım, sorunun farkında olduklarını, düzelteceklerine dair dönüş yaptılar.

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş çok teşekkürler.Kızımla hergün hamur oynuyoruz bazılarını yaptık ama yapmadıklrımızı da en yakın zaman da deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka bir bloğun var mı anne çocuk bloğu takip etmek isterdim : )

      Sil