9 Mart 2014 Pazar

Link paylaşımı/Link Party Zeka Geliştiren Oyuncaklar

                                       
Bu haftanın konusu 'zeka geliştiren oyuncaklar' Çocukların zekalarının gelişimine yardımcı olan oyuncaklar. Paylaşımları merakla bekliyorum ve çok renkli, eğitici ve eğlenceli bir hafta sonu diliyorum. Bundan sonra link paylaşımımız cumadan diğer cumaya. Yani bir hafta açık bırakıyorum. Tabi önce ekleyenler daha çok tıklama alıyor  Mutlu kalın... İzlenecek yol:
1-Click here to enter i tıklayın
2-link it to yazısında paylaşacağınız yayının htpp ile başlayan adresinizi
3-Caption of title: Yayınınıza vereceğiniz başlığı yayın
4-Auto crop my image işaretlerseniz blogunuzdan otomatik olarak resmi seçebilirsiniz.
Mutlu kalın...

14 yorum:

  1. Gelen yayınlara bakarım, çok hoş bir konu

    YanıtlaSil
  2. heeey baksanız ya ama tarihi düzeltseniz ya ama. pazar diyooo yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok dikkatlisin : ))) çok teşekkürler canım
      Bloglovinmdeki yayım kuralları nedeniyle yapmak zorunda kaldım. Pazar gününe kadar 2. sırada yayın olarak kalsın diye. Başka yoku bulamamdım. Ama çok teşekkürler

      Sil
  3. Blogunuza bayildim takipteyim banada beklerim igneiplik1.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. her hafta bilgisayardan girdiğimde eklerim diye erteliyordum bir türlü denk gelmemişti, bu hafta ki konuyu kaçırmamış olduk:)

    YanıtlaSil
  5. Sonunda paylaşım yapabildim:),resim değilde neden direk sayfa çıktı onu anlamadım.

    YanıtlaSil
  6. Nihalcim, çekilişe katılamadım ancak bu link paylaşımlarına bayılıyorum, hemen yerimi aldım :)
    Sevgiler,
    nazli

    YanıtlaSil
  7. link paylaşımların çok iyi oluyor.
    çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil