31 Mart 2014 Pazartesi

Kızım Bronşit oldu

                         

Kızım bronşit oldu.Öksürüyor kusuyor. Nebülüzatör ile ilaç veriyoruz. İnşallah bir an önce toparlanır. Yorumlarınıza bir kaç gündür cevap yazamıyorum.Fırsat buldukça cevaplıyorum. Ama yorumları okudukça çok mutlu oluyorum. Çok teşekkürler
Doktorumuz bronşit olan kızımın beslenmesinde kuvvetli beslenme ve dinlenme dedi. Önerdiği yiyecekler:


  • Ceviz
  • Et
  • Balık
  • Ispanak
  • Bol C vitamini
  • Sarımsaklı yiyecekler
  • Bol su tüketimi
Nebülüzatör her eve lazım bir şey bence. Biz aşağıdaki resmi olan bosch marka tercih ettik. Nebülüzatör alırken en önemlisi maske kısmının ftalat salınımı yapıp yapmadığına bakmanız. Disposible maske ucu aldı iseniz ftalat salınımı riski nedeni ile bir kez kullanmanız.
                           


Ftalat solunması çocuk ve büyük açısından çok tehlikeli. Aşağıdaki işaret üründe ftalat salındığını yada olduğunu gösteriyor.
                                                                

Nebülüzatör sterlizasyonunda beyaz sirke kullanılıyor.  Beyaz sirkede 6 saat bekleterek sterlizasyon yapılıyor. Bu kablolar ve ağızlık kısmı.  Bence çocuğu olan herkesin evinde olması lazım. En azından acil durumda mecbur kalıp istemediniz birşey almaktansa. tedbirli olmak iyidir. Mutlu kalın...

37 yorum:

  1. Canım çok geçmiş olsun.Rabbim şifa versin.İnşallah tez zamanda sağlığına kavuşur.Benim kızım de bronşiolit olmuştu.Çok şükür bronşite çevirmeden atlatabildik.Ben de bir süre kullandım ventolin verdik sürekli.Tabii iyi bir bakımda çok önemli.AMA EMİNMKİ SEN BAKIMLARIN KRALINI YAPARSIN MİNNOŞUNA.İyileşir inşallah canını sıkma.Çok öpüyoorum sizi,selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler şuleciğim ventolin pulmikort veriyoruz. ama oğlişe de geçti şimdi.

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun Nihalcim.

    YanıtlaSil
  3. Coook gecmis olsun Rabbim acil sifalar versin

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun :( inşallah biranevel iyileşir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım ya oğlana da geçti. Şimdi gecenin dördü ve uyanık kalıp ateşini takip ediyorum ateşi çıkmasın diye

      Sil
  5. Çok, çok geçmiş olsun Nihalcim
    Umarım en kısa sürede toplar kendinii
    Sen de dikkat et kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler gizemciğim çok sağol canımsın ya

      Sil
  6. Canım öncelikle çok geçmiş olsun.İnşallah atlatır bir an önce kızın.Bizim ki de bronşiolit olduğudna doktor evde olmalı kreşe filan gidince gerekir hele de alerjik bünyeli bir çocuk ise demişti.O zaman eczaneden almıştık rossmax marka ama ftalat ne bilmiyorum hiç bakmadık o konuya..şimdi aldım elime bakıyorum ancak bir şey yok öyle bir simge yok kutusunda ne yapmalıyım ben canım.Ne açıdan tehlikeli biraz daha açar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi canım immunoljojik ve nörojenik yan etkileri var ama daha ayrıntılı yazacağım . Hem senin ürünü de incelerim o zaman

      Sil
  7. Cok gecmis olsun insallah en kisa sürede eski sagligina kavusur,canim benim cocuklar hasta olunca insan ne kadar üzülüyor ama gececek merak etmeyin,sevgiler size bizden...

    YanıtlaSil
  8. canımm çok geçmiş olsun yaa çok üzüldüm. Rabbim acil şifalar versin inşallah..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Allah çocuğunuza şifa versin. Bu dönemde akciğerler hassas olur, tozlu ortamlardan uzak tutun. Çoook geçmiş olsun.
    Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim, sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun canım, biraz sürüyor tamamen bitmesi ama nebülizatör iyi oluyor evde.Birde aktarda andız pekmezi al bronşit için bire bir, bundan sonrası içinde kullanırsın kışları bir daha tekrarlamaz inşallah.sabah aç karnına bir kaşık yetiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. andız pekmezi önerin için tyeşekkürler canım yarın hemen getittireceğim

      Sil
  11. Allah şifa versin, çok geçmiş olsun. Tedavisini eksiksiz yaparsınız zaten siz bişeyciği kalmaz Allah'ın izniyle... Se

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun Nihalciğim, kesinlikle her eve lazım, bende eve getirdim bir tane eczaneden. Hemen atlatır inşallah kuzucuk, bu aralar baya hastalandı istersen immun sistem içinde ilaç ver.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verdim canım immuneks , b vitamini ve balık yağı . Çook teşekkürler didemciğim

      Sil
  13. canim cok gecmis olsun; insallah biran evvel toparlar kizin.. nehir'in de alerjik astimi var cnm, biz yaklasik 2 yildir kullaniyoruz nebulizator, yasi buyudukce atlatacak diye umuyorum ben de.. Allah baska yaman dert vermesin cnm....
    bu arada bizde omron marka nebulizator var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım omron marka yı daha önce farklı ürünlerde duydum ama nebülüzatörünü inceleme fırsatım olmadı. Senin kuzuya da geçmiş olsun

      Sil
  14. gecmıs olsun, cok uzuldum ıns bır an once sıfaa burlur ıyılesır. bır an once ıyılestık Postunuzu bekliyor olucam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım.çoook sağol. iyileşir iyileşmez yazacağım.

      Sil
  15. Geçmiş olsun tatlım. Tüm çocuklar iyi olsun, mutlu olsun. Onlardan başka kıymetlimiz yok bu dünyada. :(

    YanıtlaSil
  16. çok çok ama çok çok geçmiş olsun. hadii çabuk iyileşsin. dilicem de dua da edicim. yorumu blogu düşünmee, gelirsin ki nasıl olsaaa. bi de öp benim için ama unutma amaaa :)

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun canım,umarım şu an daha iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım ikinci haftasındayız hala öksürük tam bitmedi

      Sil