17 Haziran 2014 Salı

Blogda Üstteki Etiket Kısımları(Linkler ) Nasıl Eklenir

Benim blogumun üst kısmında var( Blog tüyoları, ana sayfa, çekiliş haberleri gibi) bunları nasıl ekledim onu anlatayım

  • Blogger ana sayfadaki istatistikler kazançlar gibi yazının olduğu yerdeki 'yerleşim' butonu tıklıyoruz.
  • Blog başlığı üst bilgisinin olduğu yerin altına gatget ekle butonunu ekliyoruz , varsa tıklıyoruz
  • Gatgetlerin içinde bağlantı listesi isimli bir gatget var onu tıklıyoruz
  • Gatgetin İçine girince 
  1. Başlık :Bağlantı
  2. Yeni site adı: kısmına görünmesini istediğiniz link mesela ana sayfa, blog çekiliş haberleri gibi
  3. site url  si kısmına etiketlerde o konu ile ilgili etiket. Mesela blog etiketlerinizin içinde iki kardeş etkinlikleri diye bir etiketiniz varsa blogu açıp blogunuzdan etiketlet kısmından o url yi tıklıyorsunuz. Böylece o etikete ait tüm yayınlar çıkıyor. O url yi alıp (htpp ile başlayan adres en üstte) gatgetin içindeki url ekle butonuna ekliyorsunuz. 
  • Altta kaydet butonuna basıyorsunuz , işleminiz tamam. Kaç tane üste link ekleyecekseniz o kadar url ekleyebilirsiniz. Mutlu kalın...

12 yorum:

  1. Çok teşekkürler, elma sirkesinden girip, çoluk çocuktan, blog dizaynına kadar on parmakta on marifet. Böyle kadınlar da var işte hayatta ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten! Ben de aynı şeyi diyecektim :)

      Sil
    2. İkinize de çok teşekkürler canım :))

      Sil
    3. Şımartmayın beni şekerler :))

      Sil
  2. çok faydalı bir bilgi olmuş,sağolasınnn :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Nihalcim, sana sormuştum zaten. Yazı boyutlarını nasıl ayarlıyorsun, benimki alt satıra geçti?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şablon---- dan özelleştir butonu .
      o butanda gelişmiş tıklanıyor.
      gelişmişte sekme metni diye bir yer var oradan büyüklük, renk , metin yazısı şekli ayarlanıyor

      Sil
  4. BUNUN NASIL YAPILDIĞINI BİLMİYORDUM YAZINIZDAN FAYDALANIP HEMEN YAPTIM.ÇOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  5. "devamını oku" yazısı için ne yapabiliriz.bu konuda da bilgi verebilir misinzi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa sürede resimli yayınlayacağım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım: Sawako Kuronuma