2 Ağustos 2014 Cumartesi

Çedar Peyniri mi Boyalı Peynir mi ?


Alışveriş yaparken hep en iyi şeyleri çocuklarımız için almak isteriz. Kendimize almayacağımız şeyleri çocuklarımıza alırız. Sırf sağlıklı beslensinler, aman canları çekmesin, az alırım öz alırım yeter ki  kuzular yesin diye. Hangi anne baba bunu yapmıyor ki. 

Keşke bu hassasiyeti üreticilerde gösterse. Ne kadar dikkat edersen, bir de aksi gibi seni bulur böyle şeyler. Bu kez de boyalı cheddar peyniri beni buldu. Doğal  sarı olması gereken cheddar peyniri boyalı sarı çıktı.  Ne güzel değil mi?  Boyamışlar sarıya anadolu kaşarını,  satıyorlar ingiliz çedar diye. Çocuklarımızın ve bizim hayatlarını hiçe sayan firmayı, iyi çalışmayan denetleme mekanızmalarını kutluyorum. Mutlu kalın...

12 yorum:

  1. :( ne kadar dikkat etsekte bu firmalar ve denetlemeyle bu kadar işte:(

    YanıtlaSil
  2. en iyisi nerden yapıldığını bildiğin peynirler ama marketlerde bunu bilme şansın yok maalesef

    YanıtlaSil
  3. Ne yazık ki durum bu 😔

    YanıtlaSil
  4. gözlerime inanamadım ... rezillik bu yaptıkları !! Bence nereden aldığınızı ifşa edip sağlık bakanlığına da şikayet edin :((
    Bu arada blog tasarımı muhteşem olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım denetimli serbestlik var ya fir ma beyan ediyor. Kontrol etmeden izin veriyorlar sonra şikayet olursa nacak kontrol ediliyor. Ne güzel değil mi. Şikayet edince de prosedür çok uzun

      Sil
  5. Deeptonenun yazısından gördüm bloğunuzu..Ne kadar güzel postlar paylaşıyorsunuz.Teşekkürler :)
    Takibe aldım sizi,bana da beklerim :)

    YanıtlaSil