6 Ağustos 2013 Salı

Pinpon Topu Yerleştirme Oyunu

                                              
Pinpon topu ve atacağım yumurta kutuları ile  bu sefer kızım oyunu kurdu ve kardeşini oynattı. Önce kendisi yaptı, sonra kardeşine gösterdi, ona da etkinlik yaptırmış oldu.


Pinpon topu ile oyun
'Top bak bu top' dedi kardeşine. Sonra bana dönüp' anne bak öğretmen oldum' dedi. Çok mutlu oldum kızımın öğretmenlik denemelerine. Yardımlaşarak bu oyunu bayağı oynadılar.


Evde gerçek bir montessori eğitimine adım atıldı diyebilirim. Büyüğün küçüğe bir şeyler öğretebileceği ve çocukların kendinden büyük bir çocuktan çok daha iyi şeyler öğrenmesi ile gözlemlendi.


Oğlum ablasının ne yaptığına baktı ve onun yaptığını taklit etti. Ablası da onu gözlemledi ve ona destek oldu, aralarında yardımlaştılar.Bu da beni çoook mutlu etti. Sizde mutlu kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder