11 Ağustos 2013 Pazar

Pepee Alfabeyi Öğreniyorum Kitabı

Pepee Alfabeyi Öğreniyorum

Kızıma bu kitabı aldım. Pepee Alfabeyi Öğreniyorum kitabı. Kayan yazı ve harfler var. Pepee alfabe kitabı ile oynamayı sevdi. Montessori harf çalışmalarına bu aylarda başlayın diyor ama Milli Eğitim başlamayın diyor. Öğretmenler de okulda sıkılır erken öğrenirse diyor : )


Bakalım Milli Eğitimi mi yoksa Montessori yi mi dinleyeceğiz, buna kızım karar verecek.. Öğrenmek istediğini öğrenecek, engellemeyeceğim. Hangisini tercih ederse destek olacağım kızıma. Öğrenmek istemez ise  zorlanmayacak, nasıl olsa öğrenir denecek.


Şimdilik oyun olarak eline alıyor. A B, P, E ve Ğ harflerini tanıyor. İsterse diğerlerini de öğrenir. Müdahale etmemeye kararlıyım. : )



Pepee alfabeyi öğreniyorum kitabı

Kitap güzel, baskı kaliteli. Pepee alfabe kitabı beklediğimden dayanıklı çıktı. Oğluma da dayanıyor. O da karıştırıyor. Oynamayı seviyor. Almak isteyenlere öneririm. Mutlu kalın...



3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Nihal Hanım Rabbim yavrularınıza sağlıklı huzurlu ömürler versin. sizi de yürekten tebrik ederim ellerinize sağlık. Sizlerinde bildiği gibi okullarımızda artık okuma öğretilirken ses temelli cümle yöntemini kullanıyoruz. bana kalırsa yavruların ne zaman okumayı öğrendikleri değil de nasıl öğrendikleri daha önemli.Çünkü sessiz harfleri öğretirken yavrular sıkıntı çekmekteler. biz L sesini verirken yavrular onu önceden Le diye öğrendikleri için harfleri çarparken aksaklıklar oluyor öğrenci kendini başarısız hissediyor ve özgüven problemi yaşıyorlar. umarım bu yazdıklarımı ukalalık olarak değilde bir öğretmenin paylaşımları olarak algılarsınız. sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Arzu hanım yorumunuzu okuyunca çok mutlu oldum. Güzel temennileriniz için teşekkürler. Eğitimci olarak yorumlarınız benim için çoook önemli. Harfi öğrendiğinde nasıl öğretmek lazım diye, ben sizin yorumunuzdan sonra araştırmaya başladım. Yol gösterirseniz çok mutlu olurum. Saygılar

    YanıtlaSil