20 Ağustos 2013 Salı

Petek Tombala ve Arı Maya Dergisi


Mayıs Haziran 2013 sayısına ait olan arı maya dergimizi kızımla ben daha önce okumuştuk.Yenilendi dergi. Biz mümkün olduğunca alıyoruz bu  dergiyi.



 Bu dergi ve TRT Çocuk kanalındaki çizgi filmi bana çocukluğumu hatırlatıyor. Belkide o yüzden Arı Maya yı çok seviyorum. Bir kısım etkinlikleri kalmıştı. Bizde onu kesip oynayalım dedik..

O arada size dergiyi anlatayım. Dergi yenilendi. Baskı kalitesi arttı. Önce bir ara maya hikayesi var. Renkli bir anlatımı olan.Resimleri de çok güzel.


Sonra etkinlikler var. Farkı yakala gibi.3 yaştan sonra bir çocuğun çok rahat yapabileceği etkinlikler. Mandela var , ufak hediyeleri var. Bu sayının hediyesi küçük bir kara tahta idi.


Doğayı tanıtan bilgiler var , bu bilgiler verilirken fotoğrafları çok güzel.Sonra sorular kısmı var.


Gelelim tombala oyununa. Bu oyun 2-4 kişilik oyun. Oyunda üstünü küçük kağıtlarla kapatın diyor ama biz  kapatma işini biriktirdiğimiz pet şişe kapakları ile yaptık.

 Bence bu tombala bir renkli karton üzerine etiket yapıştırarak ve aynı etiketlerden pet şişe kapaklarının üzerine yapıştırarak evde pek ala yapılabilir. Hatta çocuğunuz pet şişe kapaklarının üzerine kendisi kapıştırarak oyunun hazırlanmasına yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.

Bu sayede tabaktan çekecek pullarınız ve oyun kartlarınız hazırlanmış olur. Ben bu etkinliği gingerbread man kitabımızdan sonra yapmayı düşünüyorum. Karakterlerin çıktısını alıp kartlara yapıştırırız. Sonra oynarız. Böylelikle eşleştirme çalışmasını daha eğlenceli hale getirmiş oluruz diye umuyorum. Mutlu kalın...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder