28 Temmuz 2014 Pazartesi

Kokulu taş yaparken nelere dikkat etmeli





1- 60-70 ml suya 100 gram kokulu taş  tozu ( kartonpier alçısı yada paris plaster) ilave edilir

2- Hava kabarcığı oluşmaması için karışımı yavaşça ve iyice karıştırmaya özen gösterin Aynı yöne çevirmek önemlidir.
3-Karıştırma süresi 1-3 dk geçmemeli ve iyice karışmalıdır sertleştirmeden bitirmelidir karıştırmayı.

4-Hava kabarcıklarını önleme yollarından biri de titreme hareketi ile kalıbın sallanmasıdır.Ben slikon kalıba iki parmağım ile tık tık vuruyorum birde . Bunlar engelleyebiliyor. Alçı kullanılacaksa 1.kalite kartonpiyer alçısı kullanılmalı ve alçının sıvılığı krep hamuru gibi olacak. Az yada çok sert olursa kabarcık ihtimali daha çok oluyor. Hamur olması gerekenden katı olursa da kabarcık çok oluyor. Karıştırırken havalandırmadan karıştırmak önemli. Unutmayın hep aynı yöne karıştırılacak . Gıda boyası kullanmayın renklendirmek için kusar.
Umarım kokulu taş yaparken işinize yarar Mutlu kalın..

129 yorum:

  1. Kısacık bir notta benden ;) Kartonpiyer alçısıni hazırlarken içine bir fiskede tuz at. Daha çabuk donmasını ve donduktan sonra daha çabuk kurumasını sağlıyor. Biraz daha sertleştiriyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok pratik fikir canım önerin için çook teşekkürler mutlaka deneyeceğim

      Sil
    2. Tuz erken donmasina yarar lakin catlamaya sebeb olur kartonpiyer ustasi olarak ufak bir bilgi...

      Sil
    3. Tuz erken donmaya ve catlamaya sebeb olabilir kortonpiyer ustasi olarak kucuk bir bilgi vereyim dedim...

      Sil
    4. Tuz erken donmasina yarar lakin catlamaya sebeb olur kartonpiyer ustasi olarak ufak bir bilgi...

      Sil
  2. Toz boya ilede kusuo ne onerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gıda boyası da kusar. sabun için kullanılan sıvı boya var o kusmuyor yunus bey. sizin aldığınız toz boya gıda boyası sanırım

      Sil
  3. Akrilik su bazlı boyalar kusmaz veya plastik duvar boyaları

    YanıtlaSil
  4. bolğunuzu tesadüfen buldum. Gerçekten kokulutaş da kartonpiyer alçısı mı kullanılıyor? ben o tozlara dünya parayı boşuna mı veriyorum? 😳 pekiyi sıvı sabun boyası hangi aşamada ekleniyor? tam yapılışını yazarsanız çok mutlu olurum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekaiteli parisplaster ya da kartonpıyer alcısı kullanılıyor. yalnız aldığınız malzemenin kalitesi onemli. boyayı. homojen karışım sagladıktan sonra ilave ediyoruz. once su sonra karton piyer alcısı. homojen karışımdan sonra boya ve parfum. sıralama bu sekilde. siz nasıl yapıyorsunuz.

      Sil
    2. ben kokulutaş tozu alıyorum.bazılarının kokusu ve boyası içinde bazıları beyaz. önce toz, boya,esans ve su şeklşnde sıralama. kartonpiyer alçısına göre oldukça fiyatlı kg. 15tl' ye kadar çıkıyor.😳 önerebileceğiniz kaliteli alçı markası var mı?

      Sil
    3. uff bayagı pahalı imis. benim belli bir markam yok. daha cok belli bir yerden alıyorum aldıgım yeden markasını sorayım

      Sil
    4. Sabun boyasini nerden bulabilirim

      Sil
    5. Sabun boyasini nerden bulabiliriz

      Sil
    6. pasta malzemesi satılan yerler den de bulabilirsiniz

      Sil
    7. Dis malzemesinde kullanilan toz olabilir kilosu 050kurus denemedim ama mumluklar yapmistim oluyo

      Sil
    8. Beyler bayanlar ben taş tozunu 2.5 ₺ ye fatih çiçek ten alıyorum tavsiye ederim herkes memnun

      Sil
    9. Beyler bayanlar ben taş tozunu 2.5 ₺ ye fatih çiçek ten alıyorum tavsiye ederim herkes memnun

      Sil
  5. Merhaba, bu parisplaster nedir ben bulamadım piyasada böyle bir ürün?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parisplaster bir cesit kartonpiyer alcısı. ince dokulu.

      Sil
  6. Nihal hanım ben kartompiyer alçısını denedim ancak o olmadı.tam beyaz değil.paris plasteri de bulamıyorum hiç biryerde.kokulutaş tozu dedikri şey s
    Çabucak donuyor ve donarken ısınıyor.taşları çıkanca cak oluyor taşlar.sizin paris plasterindene bu oluyomu. Paris plasteri bulabileceğimiz bi yer biliyormusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paris plaster hammadde olarak satılıyor. Ebay de bulunuyor. Ben Erken madde satan bir dostum aracılığı ile alıyorum.

      Sil
  7. Kokulu tas ve alçı aynı mı? Alcinin kilosu ne kadar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaliteli kartonpiyer açısı ile aynı . Katonpiyer açıları da kalite kalite kilosu 1-3,5 tl arası, kokulu taş tozu 8 tl civarı

      Sil
  8. merhabalar, hepsini denedim, Kokulutaş yapacaksanız kesinlikle "kokulutaş tozu" alın. Kendinize yapıyorsanız harika ama dışarı eşe dosta yapıyorsanız ya da satmayı düşünüyorsanız kartonpiyer alçısı kullanmayın bence. Renklendiremedim ben ne yaptıysam ya dalgalı oldu ya da boyayı kustu. Tebeşir gibi oldu.Belki ben yapamadım 😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapıyorum kartonpiyer aiçıdan
      Renklendiriyorum fakat ertesi gun rengi tekrardan beyaz oluyor neden acaba?

      Sil
    2. Sabunlar için olan özel bir boya var onu deneyebilirsiniz. Gıda boyası olursa kesinlikle küsür.

      Sil
  9. Merhabaalr kokulu tas yapiyorum hersey cok guzel fakat sira renkli kokulu tas yapmaya gelincr sikinti yasiyorum. Sivi boya damlatiyorum fakat mutlaka renkler ustune cikiyo iki renk oluyo kusuyo yani rengini.ne yapmam lazim onerebileceginiz bi metod varmi kolay gelsinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gıda boyası nı alçı kusuyor. Sabunlar için kullanılan boyası tercih edebilirsiniz.

      Sil
  10. Bende yapıyorum kartonpiyer aiçıdan
    Renklendiriyorum fakat ertesi gun rengi tekrardan beyaz oluyor neden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığınız boya türü ile ilişkili. Sabunlar için kullanılan boya oyun olur ve rengi açılmaz sevgiler

      Sil
  11. bende okulda ögrencilerme yaptracaktm el baskisindan alçı kaliplar. anneler gunu hefiyesi olarak dusundum, fakat seramikhamuru mu daha rahat olur, alçı mi? 15 ögrencim var çabuk donmamasi lazim ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  12. ben denedim çok güzel oldu,teşekkür ederim.boya olarakta aldığımız beyaz ev boyasını renklendirmek için satılan renklendiricilerden kullandım sonuç mükemmel tavsiye ederim ev boyar gibi düşünün aynı malzeme renkler solmuyor ucuz ve sınırsız renk imkanı sağlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmayin lutfen kartonpiyer alcisi ile tas tozu bir olurmu hic birisi donunca kirec gibi digeri mermer gibi oluyor

      Sil
  13. suyu sokmu sicakmi kulaniyoruz

    YanıtlaSil
  14. Denedim fakat renkler hep birbirine girdi 1 damla esans bir damla sıvı boya kullandım yardım edinnnnnnn 😳😳😳

    YanıtlaSil
  15. Denedim olmadı 1 damla esans 1 damla sıvı boya kullandım ama renkler birbirine girdi yardım edinnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk verici olarak sabun boyası mi gıda boyası mi kullandinuz

      Sil
    2. Renk verici olarak sabun boyası mi gıda boyası mi kullandinuz

      Sil
    3. Merhaba nihal hanım isimleri yapıştırmak için ne kullanıyorsunuz kokulu tasta

      Sil
    4. isimleri uzerine hic yapıstırmadım. genelde kutunun ustune yapıstırdım ya da pipetlet ile delikli yaptım puskulune ya da kurdeleye yapıstırdım. bir diğer yol da delikli kalıp kullanmdım. o nedenle bilmiyorum. Acaba sıcak silikon la yapısır mı

      Sil
  16. Merhaba dental alçısı olan Shera marka alçıyı kokolu taş yapımı için satıyoruz, bilginize.

    YanıtlaSil
  17. kokulu taş için ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle kalıp ve toz almalısınız . v de boya. eğer hiç tecrübeniz yoksa renkli toz alın

      Sil
  18. Mrhb bende kokulu taş yapmayı dusunuyrm kartonpiyer alcisi ile fakat elimde boya olarak enamel boya var ( cam ve seramikler için olan su bazlı bir boya) bu boyayıkullanabilirmiyim kusma yaparmi aceba bide boyayanin ölçüsü ne kadar katmaliyz bilgi verirseniz çok memnun olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Donmus Alcinin üzerine direk boya vur atar, fakat lades denen bu ürün var alcinin üzerine onu fırçayla surun dönsün sonra istediğin plastik silikon fili boya marsal ne istersen onunla boya. Latex tüm boyacilarda bulunur.

      Sil
  19. Merhaba ben de kokulu taş yapmayı dusunuyrm kartonpiyer alcisi ile fakat elimde boya olarak enamel boya var (su bazlı cam ve seramik boyası var) onu kullanabilirmiyim boya da kusma olur mu aceba bide boyayanin ölçüsü ne kadar konmali bilgilendirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyanın ölcusu kullanılan markaya göre değişiyor. ben az az koyup dozu arttırıyorum

      Sil
    2. Teşekkürler sayenizde ziyanetmedim :-)

      Sil
  20. Ne kadar cok bilgi aldım hem sizin hemde yorumların sayesinde. Size ve nezdinizde herkese tesekkürlerimle...

    YanıtlaSil
  21. İki renkli kokulu tas nasıl yapiliyir

    YanıtlaSil
  22. Merhaba bende kokulu tas yapıyorum ama sedefli kokulu tas tozu aldım bugunama nasıl yağıcagımı bilmıyorum cok kücük Simli bişey toza koyuyorum olmuyor direk onunla yapınca donmuyor bilen varmis altın sarısı yanı gold yada gümüş kokulu tas tozu boyamanın nasıl yapıldıgını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyayı önce az suyla karıştırın sonra toza karıştırıp hemen suyunu ekleyin

      Sil
  23. Merhaba kokulutaş yaptım arkasında toz oluyo elimi sürttüğümde un gibi elde kalıyor neden oluyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldığınız kolulu tal a normal alçı karıştırmışlar galiba. normal de olmaz

      Sil
    2. Aynı durum bende de oldu bir işe yaramıyor.
      Yapılabilecek bisi yokmu ve kokulu taş tozu hangi siteden almalıyız
      Aldığım siteden memnun degilim

      Sil
    3. İnstagram. Suslumususlu şu anda kampanya var. 2.5 lira

      Sil
  24. Merhaba benim kokuku tas yapımında sorun yok fakat 1 gün açıkta bekletmeme rağmen kutu içinde terleme yapıyor. Ne yapabilirim lütfen yardımcı olun.:(

    YanıtlaSil
  25. Merhaba benim kokuku taşlarımda 1 gün beklemesine rağmen terleme yapıyor kutuya koyduğum zaman neden acaba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığınız yöntemi bana anlatabilir misiniz

      Sil
    2. Kullandığınız yöntemi bana anlatabilir misiniz

      Sil
  26. merhaba kokulaş yapmayı ilk kez deneyeceğim bir şey sormak istiyorum elimde akrilik boyalarım var bunu toza karıştırıp hazırlayabilirmiyim birde taşı dondurup kalıptan çıktıktan sonra akrilik boya ile boyayabilirmiyim .teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akrilik boyayı içine karıştırır iseniz küsür. Dişini etkinlik amacı ile boyayabilirsiniz
      Ama satış için olursa kokuyu baskiliyor

      Sil
  27. Kokulu tas yapmaya karar verdim yurtdisinda kliylrum burda malzeme bulmak cok zor bende buldum bi toz aldim ama sabun boyasini almiyor kusuyor ne yapmam lazim birde koku olarak ne kullanabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli kokulu taş tozu bulma şansınız var ise onu deneyin lütfen. Sabun boyası jel olan mi toz olan mi . Jel ise ve hala kusuyor ise markayı değiştirin.

      Sil
    2. Bende kokulu tas yapmak istiyorum fakat Yurtdisindayim tozunu bulamadim siz ne tozu aldiniz paylasirmisiniz

      Sil
    3. Merhaba, yurt disinda plâtre de Paris olarak satiliyor, çok ucuz (kilosunu 5 euroya bulabilirisniz). Denedim mukemmel oldu. Uzerinede akrilik duvar boyasini renklendirip sürdüm, kuruyunca birazda vernikledim, piril piril oldu :)

      Sil
    4. Pardon, yanlislik oldu. Kilosu degil 5 kilosunu 5 euroya aldim olacakti (veya kilosu 1,50 €)

      Sil
  28. Ben ilk defa yapıyorum Lila kokulu tas tozu kullandım ama kuruduktan sonra kalıp tan çıkardım dalga dalga tonlasmalar oluşmuş acaba yanlış bişeymi yaptım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Home en karıştırma olmamış ya da boynuz çok iyi olmayabilir sevgiler

      Sil
  29. Ben ilk defa yapıyorum Lila kokulu tas tozu kullandım ama kuruduktan sonra kalıp tan çıkardım dalga dalga tonlasmalar oluşmuş acaba yanlış bişeymi yaptım

    YanıtlaSil
  30. Merhaba,
    Kokulutas yapiminda sabun boyasi kullandim ve renkler bir acaip oldu. Altta kullandigim renk uzerinde kullandigim tasin uzerine gecti. Alt taban beyaz ustu farkli renk oldu. Istenilen rengi elde etmek icin ve kokulutas uzerinde renklendirme yapmak icin ne tur boya kullanmaliyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sabun boyası ya da kokulu taş için özel olan boyalar. Mümkünse kendinden renkli olan boyalar. Ne yazıkki piyasa da pek çok çok d kaliteli olmayan boya var ve yapan kişinin emeğini ve parasini harciyorlar

      Sil
  31. Merhaba,
    Kokulutas isimlik yaparken altta kullandigim taban icin kullandigim renkte kusma oldu.. uzerine kullandigim harflerin rengi tutmadi beyazlasti. Ve alttki renk bir kismi ustteki harflere gecti. Sabun boyasi kullandim.. kusmayan ve rengi istedigim gibi tutan ne tur renklendirici kullanmaliyim?

    YanıtlaSil
  32. Merhaba,
    Kokulutas isimlik yaparken altta kullandigim taban icin kullandigim renkte kusma oldu.. uzerine kullandigim harflerin rengi tutmadi beyazlasti. Ve alttki renk bir kismi ustteki harflere gecti. Sabun boyasi kullandim.. kusmayan ve rengi istedigim gibi tutan ne tur renklendirici kullanmaliyim?

    YanıtlaSil
  33. kokulu taşı boya katmadan yapıp sonrasında boyasak da olabilirmi ? tasarımını kendim yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  34. Kokulu taş yapiyorum sipariş de çalişiyorum ben hazir taş tozu aliyorum renkli ve renksizde kullaniyorum bir sorun yok yanliz suyu musluk suyu kullaniyorum sorun yok fakat benim sorunum ne yaptimsa kokuyu bir müddet sonra kaybediyor kokuyu kaybetmemesi için napmaliyim.bu arada koku sabun kokusu orjinalini kullaniyorum.keskin bir koku yok.teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. Kokulu taş yapiyorum sipariş de çalişiyorum ben hazir taş tozu aliyorum renkli ve renksizde kullaniyorum bir sorun yok yanliz suyu musluk suyu kullaniyorum sorun yok fakat benim sorunum ne yaptimsa kokuyu bir müddet sonra kaybediyor kokuyu kaybetmemesi için napmaliyim.bu arada koku sabun kokusu orjinalini kullaniyorum.keskin bir koku yok.teşekkürler

    YanıtlaSil
  36. Ankarada Kokulu Taş Malzemeleri 500 farklı silikon kalıp
    Sesil Pastacılık
    http://sesilpastacilik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  37. Yorumlarınızdan cok faydalandım öncellikle bilgilendirmeleriniz için çok teşekkürler. Bende evde yapmayı denedim kokulu taşları fakat hiç iyi sonuçlar alamadım. Benim taş tozlarım kendinden renkli acaba böyle tozları kullanmak iyi değil mi hatayı orda mı yapıyorum? Rica etsem malzeme temin edebilecegim bir yer önerir misin ?

    YanıtlaSil
  38. Merhaba, ben yeğenimin doğum günü için kokulu taştan çerçeve yapmayı planlıyorum. Elimde bir adet kalıp olduğu için her çerçeve yapımında diğerinin donup kalıbın boşa çıkmasını beklemek zorundayım. Ben kalıbı beklerken hazırladığım kokulu taş harcı da karıştırma kabında donar mı? Bunun için nasıl bir önlem almalıyım? 50 adet yapacağım için her defasında tek kullanımlık harç hazırlamak zor olabilir bunun için nasıl bir çözüm önerirsiniz? Teşekkürler, iyi günler.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba, ben yeğenimin doğum günü için kokulu taştan çerçeve yapmayı planlıyorum. Elimde bir adet kalıp olduğu için her çerçeve yapımında diğerinin donup kalıbın boşa çıkmasını beklemek zorundayım. Ben kalıbı beklerken hazırladığım kokulu taş harcı da karıştırma kabında donar mı? 50 adet yapacağım için her defasında tek kullanımlık harç hazırlamak zor olabilir. Bunun için nasıl bir çözüm önerirsiniz? Teşekkürler, iyi günler

    YanıtlaSil
  40. Merhaba
    Lütfen yardımcı olur musunuz banada normal taş tozu alıyodum buna bu kadar para vermememi alçıdan yapabilecegimi söylediler kartonpiyer alcisi kullandım fakat rengi toz daki gibi süt beyaz olmuyo krem kirli beyaz gibi oluyo ne yapmalıyım yada nası bı alçı kullanmalıyım

    YanıtlaSil
  41. Merhaba ben arkadaşımla gunlerdir kokulu taş deniyorum yaptigimiz beyazlar turuncumsu oldu lila yaptiklarimiz kizillasti mavilerde beyaz oldu esansindandir dediler esans koymadan denedik yine aynisi oldu isimlik yazdik hediye goturecektik ama rengi degisime ugruyor yardimci olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  42. Merhaba kartonpiyer alçısından kokulu taş yapıyorum esans olarak ne kullanabilirim ve boya aktilik kullanıyorum kusma falan olmuyor ama koku olarak ne yapabilirim.birde kartonpiyer alçısı iyice kuruduğında beyazlıyor arkadaşlar

    YanıtlaSil
  43. Merhaba :) ben de kokulu taş yapıyorum bir süredir ama kartonpiyer alçısını hiç duymamıştım... Yüksek fiyatlar veriyoruz kokulu taş tozuna mermer gibi olsun çekici olsun kolay satılabilsin diye. . Denemek lazım bir kilo kartonpiyer alçısı alıp ama korkum tebeşir gibi olup her yanından toz atması çünkü ucuz olan tüm taş tozlarında öyle oldu... canlı renkleri tutturmak oldukça zor o yüzden akrilik boyayla boyamak en iyisi oluyor ama pastel uçuk renkler akrilik boyayı içine karıştırınca da tutuyor:) Nihal hanım emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  44. Kokulu taşları yaparken kalıptan çıkardığında üzerinde dalga dalga kekenlenmeler oluyor ne yaptıysam sebebini bulamadım yardımcı olabilecek var mi

    YanıtlaSil
  45. Kokulu taşları yaparken kalıptan çıkardığında üzerinde dalga dalga kekenlenmeler oluyor ne yaptıysam sebebini bulamadım yardımcı olabilecek var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrb kokulu taşı nasııl yaptıgını anlatırmısın ve kalıbını temızlıyorsun demı her seferınde lekeler ıcın de tozun ıcıne baska renk karısmıs da olabılır

      Sil
  46. Kokulu taşları yaparken kalıptan çıkardığında üzerinde dalga dalga kekenlenmeler oluyor ne yaptıysam sebebini bulamadım yardımcı olabilecek var mi

    YanıtlaSil
  47. Merhaba bende kokulu tas yapıyorum renklendirme yapınca iki üç renk oluyor. Sabun boyasiyla renklendiriyor ilk çok guzel oluyor ertesi gün renk değişiyor ne yapmam gerek silikonla yapistiriyorum

    YanıtlaSil
  48. Merhaba bende kokulu tas yapıyorum renklendirme yapınca iki üç renk oluyor. Sabun boyasiyla renklendiriyor ilk çok guzel oluyor ertesi gün renk değişiyor ne yapmam gerek silikonla yapistiriyorum

    YanıtlaSil
  49. Merhaba bende kokulu tas yapıyorum renklendirme yapınca iki üç renk oluyor. Sabun boyasiyla renklendiriyor ilk çok guzel oluyor ertesi gün renk değişiyor ne yapmam gerek silikonla yapistiriyorum

    YanıtlaSil
  50. merhaba. ben yaklasik yarim senedir kolulu taslar yapiyorum Almanyadayim. Bir isimligi bitirebilmem en az bes gün sürüyor. Bugün bir grupta bunu sordum ve kokulu tasin kurumasinin yaklasik 10 dakika sürdügünü söylediler cok sasirdim. Ben sobanin üzerinde "model alci"yi en erken iki günde kurutabiliyorum. Arastirdim. kokulu tas diye bir sey hickimse en büyük Magazalar bile tanimiyor. kokulu tas tam olarak nedir (Tas tozu) Tesekkür ederim hepinizede :-)

    YanıtlaSil
  51. merhaba. ben yaklasik yarim senedir kolulu taslar yapiyorum Almanyadayim. Bir isimligi bitirebilmem en az bes gün sürüyor. Bugün bir grupta bunu sordum ve kokulu tasin kurumasinin yaklasik 10 dakika sürdügünü söylediler cok sasirdim. Ben sobanin üzerinde "model alci"yi en erken iki günde kurutabiliyorum. Arastirdim. kokulu tas diye bir sey hickimse en büyük Magazalar bile tanimiyor. kokulu tas tam olarak nedir (Tas tozu) Tesekkür ederim hepinizede :-)

    YanıtlaSil
  52. Her biri ürünümüz özel üretim olup % 100 el emeğidir . . .

    Tamamen sizin istediğiniz renk , koku ve modellerle ürettiğimiz kokulu taşlarımız ile konuklarınıza kalıcı hediyeler sunabilirsiniz.
    İçerisine sevgimizi ve emeğimizi kattığımız , tek tek özenle işleyerek hazırladığımız yüzlerce özel tasarım ürünümüzden bir tanesi mutlaka sizin tercihiniz olacaktır.
    Düğün , Nikah , Nişan , Kına Gecesi , Doğum Günleri , Yeni Doğan , Anneler Günü , Sevgililer Günü gibi özel günleriniz için çok ama çok özel ürünler tasarladık.
    Bu güne kadar yüzlerce müşterimizin özel günlerini unutulmaz kıldık ve konuklarının memnuniyetini kazandık . irtibat tel whatsapp: 0505 664 69 53 http://www.onlinemagazam.net/hediyelik-esyalar/kokulu-tas.html

    YanıtlaSil
  53. Arkadaşlar ben renkleri tutturamıyorum çok tatlı mavi ve pembe çıkıyorum ama 1 gün sonra renkler uçuyor toz ve sıvı kullandım aynı yardım lütfen

    YanıtlaSil
  54. Merhaba arkadaslar, biraz gec oldu ama bir bilgi de ben ilistireyeyim buraya..
    Kokulu tas tabii ki kucuk butceli olmasi icin kartonpiyer alcisi ile uygulanabiliniyor. Fakat rengi, agirligi, kuruma suresi ve urunun netligi acisindan %100 verimli degil. Is olarak yapmayi dusunuyorsaniz kesinlikle kokulu tas tozu kullanilmali..

    Hazirlanisi ise ; misal ornek verecek olursam / 25gram suyu koyuyoruz, 1-2 damla esans- karistoriyoruz, sonrasinda 75gram kokulu tas tozu ve renk i ilave edip dalgalanma olmayacak sekilde karistiriyoruz. Kalibimiza dokerken baloncuklar olmamasi icin kisim kisim titretiyoruz kalibi.. Kalibimiz donduktan sonra ciklariyor ve 1-2 gun tamamen kurumasini bekliyoruz. Renginin acilmis ve hafiflemis oldugunu goreceksiniz..

    Renkli kokulu tas tozlari - toplu siparislerinizde renk farki olmamasini saglar ve daha verimli sonuc alirsiniz..
    Ben alisverislerimi ; eminonu balkapan han- kutucumuz ve basak kimya adli dukkanlardan yapiyorum. Basak kimya da renkli kokulu tas tozunun kilosu 6tl idi en son aldigimda..
    Belki sizin de isinize yarar..

    YanıtlaSil
  55. bende kokulu taş tozuna bı dunya para oduyorum alcıdan yapmaya karar verdım ama ılk bas alcıyı su ıle karıstırıp sonramı boyasını atıyosunuz sıralamayı yazarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boya suya karışıyor homojen oluyor sonra alcı karısıyor

      Sil
  56. Merhaba ben kalıplarımi ilk aldığımda kartonpiyer alçısi ile yapıyorum tas tozunu ziyan etmemek için ya da örneklerimde alçı kullanıyorum fakat bej rengi oluyor kuruduğunda ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25 kilo tas tozu kisa bir sureligine 100 tl Gsm : 0531 2264311
      İmalatan halka

      Sil
  57. Merhaba kalıplarımi ilk aldığımda kartonpiyer alçısi ile yapıyorum tas tozunu ziyan etmemek için ya da örneklerimde alçı kullanıyorum fakat bej rengi oluyor kuruduğunda ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  58. Merhaba ben kalıplarımi ilk aldığımda kartonpiyer alçısi ile yapıyorum tas tozunu ziyan etmemek için ya da örneklerimde alçı kullanıyorum fakat bej rengi oluyor kuruduğunda ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karton pıyer algısının markasını dağıtırım bir kısmı beyaz bir kısmı bej oluyor

      Sil
    2. Alci bej olmasin istiyorsaniz icine bi cay kasigi saten alci atin bu beyazlatacak.
      En iyi alci BMT sivas alcisidir
      detayli bilgi icin 0531 226 43 11

      Sil
  59. Kilosu 0.75 kuruştan satilan kartonpiyer alcisiyla istediğiniz her şeyi yapabilirsiniz. Alciyi kaliptan çıkarıp kuruttuktan sonra küçük resim fircalariyla rahatlikla boyayabilirsiniz. Örneğin isim yazacaksiniz 5cm boyundaki bir harf için çay tabağına dokeceginiz 4-5 damla boya yeter. Guaj boya benzeri bir boya. Hobi malzemecilerinde bulabilirsiniz.kilosu 7-8 lira olan taş tozu mu daha mantıklı yoksa 0.75 kuruş olan mi?

    YanıtlaSil
  60. Kilosu 0.75 kuruştan satilan kartonpiyer alcisiyla istediğiniz her şeyi yapabilirsiniz. Alciyi kaliptan çıkarıp kuruttuktan sonra küçük resim fircalariyla rahatlikla boyayabilirsiniz. Örneğin isim yazacaksiniz 5cm boyundaki bir harf için çay tabağına dokeceginiz 4-5 damla boya yeter. Guaj boya benzeri bir boya. Hobi malzemecilerinde bulabilirsiniz.kilosu 7-8 lira olan taş tozu mu daha mantıklı yoksa 0.75 kuruş olan mi?

    YanıtlaSil
  61. Herkese merhaba çok faydalı bilgiler var. Evde kalıp kendi yapan varmi. Kalibimi kendim yapmak istiyorum. Bununla ilgili internette bi kaç örnek var. Hangisi en sağlam ve iyisi bulamadim. Deneyen varsa yada yapip kendi kullanan yardimci olabilirmi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kalibimi kendim yaptim. Beyaz silikon nisasta ikisini elinize yapismayacak sekilde yogurun. Sonra kalip olarak kullanmak istediginiz kokulu tasi bu karisimi kalip yaparak ona sarin donmasini bekleyin 1 gun. Super bi kalip oluyo

      Sil
  62. Merhaba bana yardımcı olur musunuz sabun bazına ve Kokulu taş tozunun içine akrilik boya katabilir miyiz bi sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  63. Mrb bende akrilik boya katıyorum evet dalgalanma oluyor. Bunun için onerebileceginiz boya var mi ?

    YanıtlaSil
  64. Ben kokulu tas tozu aldım ama hicbir sekilde erimiyor neden sizce?

    YanıtlaSil
  65. Benim kokulu tas tozum hicbir sekilde erimiyor neden sizce

    YanıtlaSil
  66. Bende kokulu tas yapiyorum. Ama donunca kalibun ust kisminda su kaliyo. Yani modelin yarisi cikiyo yarisi cikmiyo. Bunu engellemek icin ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  67. Mrb renkli kokulu taş kullandım fakat yag gibi ustune su çıktı

    YanıtlaSil
  68. Mrb renkli kokulu taş yaptım fakat ustune yag gibi su cıktı neden olabilir acaba

    YanıtlaSil