9 Ekim 2014 Perşembe

Bit Tokası kullandım ve cook sevimliler



Harika bir bit tokasi buldum, ayicikli. Daha önce balıklı bulmuştum.  Şimdi de bunu buldum ve hemen aldım.  Yaklaşık 6 aydır bit tokasi kullanıyorum. Kullandığımız kadari ile  lastik leri çok sağlam,  bit tokasi kesinlikle kokusuz.
Kullandıktan sonra kapalı bir kaba koymak gerekiyor ben küçük bir kavanoz a koydum. Kimse bit Tokası olarak algılamiyor.  Saçta da harika görünüyor.  Kreş e , ilk okula yada kalabalık parklar a giderken kullanılabilir. Görsen iz  6 aylık tokalar demesiniz.  Lastiği nde yada tokasinda yıpranma yok.fiyati 3,5 tl civarı.  Yani normal bir toka kadar. Bitkisel olmasi da iyi. Eczaneler de satılıyor.  Benim aldığımı organisium labaratuarlari üretmiş ama başka markalar varmı diye de göz atabilirsiniz.  İçinde  cinnamomun    camphora ve lavandula angustafolia var   6 ayda bir yenilemek gerekiyor. .Mutlu kalın. ..

14 yorum:

  1. Ne kadar mantıklı bir şeymiş bu , küçükken bitlenirdik de ben ne çok ağlardım :(

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel bir düşünce bu böyle

    YanıtlaSil
  3. Bunları eczanede ilk gördüğümde aa toka da satıyorlar diye şaşırmıştım sonradan öğrendim fonksiyonunu :)

    YanıtlaSil
  4. Bu bit tokaları gerçekten işe yarıyor muki acaba???
    Bu arada seffaf bulutlarda çekilişim var sizi de beklerim:))

    YanıtlaSil
  5. okul ve kreş zamanı için süpermiş ,çocukluğunda bitlenmeyen yoktu bizim zamanımızda:)

    YanıtlaSil
  6. Bende eczanede sürekli bulunduruyorum, özellikle okullar açıldığında satış patlaması oluyor:)

    YanıtlaSil
  7. Çok şekermiş fiyatıda uygunmuş :)

    YanıtlaSil