13 Ocak 2014 Pazartesi

Diş Fırçalama Zamanını Kum Saati İle Ölçmek


Bu çocuklarıma yeni aldığım diş fırçala zamanını da öğreten diş fırçası koyacağı. Morhipo dan aldım. İndirimsiz yerinden. Çok güzel ve ben buna bayıldım. Sorundu ne kadar diş fırçalanacak, zamanı nasıl ayarlayacağım, az mı fırçalıyorlar, bunu sıkılmadan nasıl ayarlayacağım gibi bir sürü kafamda uçuşuyordu.Diş fırçalama formu daha önce yayınlamıştım.
Diş macunlarında carregen bulunmasının çocukta sebebi belli olmayan bağırsak rahatsızlığı yaptığı ve florür kullanımının zekasını düşürdüğü (buraya tık tık) düşünülünce diş fırçalama işini ne kadar kafama taktığım ortada : ))

Bunu da alınca takım tamamlandı dedim.Biz de kullanıyoruz bu şeker şeyi. Meğer ne kadar uzunmuş 2 dakika. Alın memnun kalırsanız. Mutlu kalın...

23 yorum:

  1. Benimde evde bir kum saatim var öğrencilerimden biri yapmıştı.Uygun bir etkinlik bulamadığımdan öylesine oynuyorduk.Şimdi işlevi netleşti süper fikirmiş...:) Saol Nihalcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim. Nasıl yaptılar kum saatini paylaşabilir misin bir ara

      Sil
    2. Tabiki eklerim çekip bende bilmiyorum proje olarak vermiştim derste kullanabileceğim bir materyal hazırlayın diye...onu yapıp getirmişti:)

      Sil
  2. hepimize lazım :) hemen bir göz atarım ben... böyle zihni sinir projeleri severim :) bu sırada tavsiyemdir yaklaşık üç yıldır Naturalive markasının macununu kullanıyorum... Piyasada bulabildiğim en doğalı. İnternetten sipariş veriyorum, diğer ürünlerinide kullanıyorum ne zamandır.. arkadşlara da bulaşmıştı... belki incelemek istersiniz.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naturalive aklımda teşekkürler aa şimdi baktım internetten, ben bu ürünü kullandım propolisli, tadi farklı, doğal ürün. Triklosan falan da yok.( Triklosan bazı el sabunlarında var. kansorojen ) çok güzel bir ürün misvaklı. Kendim için kullanmıştım ama çocuklar için olanı varmı bilmiyordum

      Sil
  3. Süper fikirmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bizimkiler çok sevdi çalıştır anne diyor diş fırçalamadan önce

      Sil
  4. Naturalive i hemen araştıracağım teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Eski blogunu çok merak ediyorum canım yaa, "bunlar da ilginizi çekebilir" kısmında sürekli linkleri çıkıyor ve her tıkladığımda hata veriyor. Her defasında hayal kırıklığına uğrayacağımı bilerek tıklıyorum yine de :)

    Diş fırçalama konusuna ben de çok takıntılıyım, diş macunu ne kullanıyorsunuz merak ettim. Bu kum saati de çok güzel bir fikir gerçekten. Sadece çocuklara değil, hepimize lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kapatmıştım ama senin için açtım teşekkürler : )) ilgilenemiyorum diye
      nenedent kullanıyoruz çocuklara

      Sil
    2. aa çok sevindim :) evet gördüm nenedent i başka bir yazında. teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Evde bir minik kum saati vardı, zımparalayıp boyamayı düşünüyordum. Onu banyoya koysam benim haydutlar belki 15 saniyeden uzun diş fırçalarlar:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinkiler çok tatlı inşallah bizimki lerinde o kadar büyüdügü zamanları görürüm

      Sil
  7. Süper fikir, bu arada bizde halen macunsuz fırçalıyoruz, bir türlü güvenebileceğim bir marka bulamadım, naturalive bizde araştıralım bakalım :)

    YanıtlaSil
  8. ne hoş bir ürün yaa çok akıllıca:)2 dk bizim oğlanlar için uzun gelse de bununla kolay olacağını düşünüyorum,sağol canım

    YanıtlaSil
  9. aa ne güzel bir ürün, kesinlikle alınmalılar listesinde olmalı :)

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım buna hemen edinmeliyiz;)Ayrıca Nihal bende merak ettim diş macunu ne kullanıyorsun çocuklar için? ben r.o.c.s kullanıyorum ama 3 yaş üstü olanında paraben varmış onu duyunca(ben 0-3 yaş kullanıyorum ama ) içim huzursuz oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paraben bebk yaplarının bir kısmında da var. Çok zararlı. Fark etmene sevindim canım

      Sil
  11. Nihal unnadoda buldum ben de bu fırçalığı ve sayende bende edindim gelince paylaşacağım teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil