6 Ocak 2014 Pazartesi

Çekilişten Kazandığım İlk Hediyem de Geldi


                                       

İpekyoludizayn blogunun yılbaşı çekilişine katılmıştım. İlk kez bir çekiliş kazandım ve hediyeler de çok güzel. özellikle kızım çok mutlu oldu. Çok güzel bir hediye çantasında geldi.




Keçeye ait her şeyin bulunduğu bir blog ipek yolu dizayn. Neler var neler: bebek şekeri, keçe satışı, hazır kesilmiş keçeler, tam da benim gibi keçeyi seven birisine göre bir blog. Ne güzel hediyeleşmek.Mutlu kalın...

10 yorum:

  1. hediye almak çok keyifli... güle güle kullanın. Bu sırada soğan formulunu uyguladım ustune battanıye altı terleme seansı yaptım... sımdı cok daha ıyıym.. duyarlılığınız için teşekkr ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullanınız...Çok şirinler cidden :)

    YanıtlaSil
  3. ne guzel.. sansin daim olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler herkesin şansı artsın 2014 de inşallah

      Sil
  4. Ayy ne kadar güzel şeyler bunlar.Guzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil