21 Nisan 2013 Pazar

Oglumun oyuncakları 1

1-2 yaş döneminde insan ne alacağını şaşırıyor. Ben oğlumun oyuncaklarından bazılarının özelliklerini blogumda paylaşmak istedim.Aslında ilk çocukta ben çok paniklemiştim, ne alsam yararlı olur diye. İkincide insan tecrübe kazanıyor. O dönemde genelde ne ile oynadığı, hangi  oyuncakların dikkatini çektiğini tahmin edebiliyor.

düt düüüt

Bu oyuncağı sesli, geriye doğru hareket ettirdiğinde ses çıkarıyor. Şarkı söylüyor.


Motor koordinasyon, el göz koordinasyonu için iyi bir oyuncak, eli ile ileri doğru ittirdiğinde oyuncak dönüyor ve aynı şekilde geri geliyor. Bumerang gibi. 

 

Klasik sesli telefon. Zil çalması bittiğinde gözleri hareket ediyor. Telefonun kordonun kısa olanı seçmeye çalıştık, oynarken boğazına dolanmasın  diye


Direksiyonun daha çok sesleri ile ilgileniyor. Düğmelerine basıp eğleniyor.



Mothercare dan almıştım. Biraz fazla sıkı. Rahat sökülüp çıkarılmıyor. Ben almadan aklıma gelip onu kontrol etmemiştim. Tak sök ten çok, çekiç ile vurmaya iyi.



 Bunu bir kırtasiyeden almıştım. Kızımda oğlum da bu kulelerle oynamayı seviyor.

 

Oğlum tabi bazen kulelere yeni bir yaklaşım getiriyor.Küçüğü büyüğün üstüne. Ama zamanla öğrenir



Bu en sevdiklerinden. Yeni aldım gittigidiyor dan. Bunun daha kompleksi ve dev olanını kızıma daha önce almıştım. Bu oğluma göre oldu. Basit ve hareketli olması, sök tak parçalarının olması iyi oldu.
Bu arada kutlu doğum haftası ve çocuk bayramı kutlu olsun
Mutlu kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder