20 Haziran 2017 Salı

Sprey arap sabunu kullanmak

 Sprey arap sabunu lavabo ve tuvaletlerde, ev temizliğinde çok işime yarıyor. Organik ve doğal. Mutfakta Ocak temizlerken ya da salonda mobilyaları patlatırken, kapı ve yer temizliginde Çok pratik ve sağlıklı.
 Özellikle küçük çocuklarınızla birlikte ev temizliği yaparken güvenle
kullanabilirsiniz. Doğal içeriği nedeniyle çocukların cildine değmesi  beni rahatsız etmiyor. Ooo mis gibi de kokuyor ve ben zevkle kullanıyorum.

Galiba biraz da çocukluğuma dönüyorum. Bizim evde çok sık kullanılırdı. Ne varsa eskilerde var.  Ayna  temizlerken de kullanıyorum.  Üstelik elleri tahriş etmiyor. Benim kullandığım Viking marka.Mutlu kalın.


5 yorum:

  1. Arap sabunuyla odaların duvarlarını silerdik, o koku bana mutluluk verir hep :)

    YanıtlaSil
  2. Sprey şeklinde olanını görmemişim :)
    Halıdaki lekeleri de güzel çıkarıyor diye duymuştum. Bulundurup pratik olarak pıspıslamak lazım ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de mutfakta ve banyoda sirke ile lavanta karışımı bir sprey kullanıyorum. Parıl Parıl oluyor her yer Hem de mis gibi kokuyor

    YanıtlaSil