11 Ağustos 2014 Pazartesi

Oynuyorum Eğleniyorum Doğru Söylüyorum kitabı


' Oynuyorum eğleniyorum doğru söylüyorum ' kitabı konuşma sesi bozukluklarına yönelik Terapi seti kitabı. Esra Özcebe ve Mahbube Tuncer yazmış. Konuşurken belli sesleri çıkaramayan 'M,P,R,S,K gibi' harfleri çıkaramayan çocuklar için yazılmış. Mesela b harfi yerine p harfi çıkaran çocuklar için egzersiz kitabı.Fiyatı 99-92 lira arası.


Çok farklı oyunlar var. Biz en çok kelime tombalasını çok sevdik. Kelime kumbarasını iki kardeş oynuyorlar. Oğliş de eşleştirme şeklinde yapıyor.Bu kiabın yazarının bir de hariha bir etkinlik materyalı var. Cok eğlenceli incelemek isterseniz buraya tık tık


Her bir harfin başta ortada sonda okunuşunu farklı örneklerle vermiş.Mesela anasınıfı çağındaki çocuklar için Oynuyorum Eğleniyorum Doğru söylüyorum kitabında baş harfini bulma egzersizi de var.


Sanat etkinlikleri ile de destekliyor harfi. Pekiştirmek için. Çocuğun kelime tekrarlamasını teşvik etmek için yanlış söyleyip doğruyu buldurma  egzersizi de var.


Oynuyorum Eğleniyorum Doğru söylüyorum kitabında renklerle eşleştirme, bil bakalım bu nedir bilmece oyunu da var.


Kelime tombalası aşağıdaki gibi. resimlerle. Çok eğlenceli ve çok eğitici bir eğitim seti. Harf çıkarmada zorluk yaşayan, jargon kullanan çocuklar için de ideal. Mutlu kalın...

10 yorum:

  1. ne güzel bir kitap Balca r sesini çıkaramıyor şuan bazı kelimelerde ,gerçi doktor daha erken anca olur dedi ama alabilirm bu kitabı ;) sağol öneri için canım

    YanıtlaSil
  2. ne güzel eğitici kitaplar bunlar böyle, zaten sizi ayrıca tebrik etmek gerek bu zamanda çocuklarıyla bu tür aktiviteler yapan aile bireylerini bulmak çok zor ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estagfurullah hazelciğim . o arada tüm blogların güldür güldür maşallah.

      Sil
  3. Hem öğretici hem eğlendirici bir uygulamaymış...

    YanıtlaSil
  4. Keşke bizim zamanımızda da olsaydı. Ben çok çektim bu konuda.

    YanıtlaSil
  5. cok güzel bir kitapmış canısı bayıldım

    YanıtlaSil