15 Temmuz 2013 Pazartesi

Artık Materyallerden Kolye

Broşür kolye
Oğlumla ve kızımla artık materyallerden kolye yaptık. Malzemeler, yumurta kolisi, market broşürü, yapıştırıcı, kurdele ve ayakkabı bağcığı yani hep evdeki malzemeler. Yalnız broşüre dikkat etmek lazım. Normal gazete değil ofset baskı olursa çocuk kurşunla daha az muhatap olur.      
                         


Market tanıtım broşürünün sayfalarını birbirine yapıştırdım. sonra rulo haline getirip tutkalladım ve rulo şeklinde kurudu. Kuruturken iki tarafından mandalla tutturdum.

                                        

İki rulo hazırladım. Birazını kalın birazını ise ince kestim. İki farklı zorluk derecesi olsun diye.İnce kas gelişimine uygun bir aktivite.


Dikkat edilecek şey, rulonun fazla sayfadan oluşmaması. Yoksa rulo çok zor kesiliyor. Rulolardan kalın kesilenleri daha zor takıldı.  Kızım ince kesilen ruloları kurdeleye daha rahat  geçirdi.



Kolyelerimiz hazır, hem pratik hemde eğlenceli bir aktivite oldu. Oğlum da yaptı bu aktiviteden. Onun kullandığı ip ayakkabı bağından oldu.



Gelelim oğlumun aktivitesine. Yumurta kolisinden kolye yaptık. Delikleri büyük olduğu için küçük yaş için uygun oldu.Kestiğimde kenarları kullanmadık. Orta delikli kartonlarla yaptık.


Kolyemiz hazır. Ayakkabı bağını oğlumun kullanması daha kolay oldu. Kızım da yardım etti kardeşine. Yakında bu kolyeyi boyamayı düşünüyoruz.

Mutlu kalın...

3 yorum:

  1. Oldukça basit ..ama işlevsel...hem farkındalığı sağlar geri dönüşüme...bizde yapalım dedik listeye aldık:)

    YanıtlaSil
  2. Hocam sitenizi çok beğendik. gümüş kolye sitemiz üzerinden farklı çeşitlerde gümüş kolyelere ulaşabilirsiniz ve aynı zamanda gümüş alyans satın alabilirsiniz.

    YanıtlaSil