21 Ocak 2017 Cumartesi

Sew and lace cards ile küçük kas gelişim etkinligi

  "Sew and face cards "   ELC etkinlik kartlarından. 2 yas üstü olarak kabul edilse de bence 3 yaş üzeri. Çünkü 2 yaşında hala diş kașıyan kuzular var ve sert mukavva olan bu kartların kesin kenarları gedikli olur. : ))


 Küçük kas gelişimi için harika olan ve montessori eğitsel materyallerinin modern versiyonu diyebileceğimiz bu kartlar ile 6 yașındaki çocuğunuz bile oynayacaktır. Basit dikiş dikme mantığı ile yapılan bu etkinlikte iğne yok , özel sert iplik uçları var. Büyüklük A4 kağıdının yarısı kadar.
 Bizde 3 yıldır var ve sapasağlam . Gayet dayanıklı ve uygun fiyatlı bu materyal. Bu materyaller bizim oyunumuzda ise şöyle rol aldı:  giyinip baloya gelen hayvanlar olarak. Bizim yaramazlar ünlü birer terzi oldular ve hayvanların kıyafetlerini dikip baloya hazırladılar. Çocuklar etkinliği oyun haline getirince daha keyifle etkinlikleri yapıyorlar.

 Dediğim gibi öyle bir șevkle bu kartları yaptılar ki oyunun sonunu bir türlü getiremedik. Oyun 1 saate yakın sürdü.
 Bizim evde 2 çocuk yok 3 çocuk var itiraf ediyorum. Bir tanesi de ben. Bazen ben mi çocuklar mı daha çok eğleniyor diye düşünüyorum. Mutlu kalın...

2 yorum:

  1. Nihaal, ben küçükken babam bana buna benzer kartlardan almıştı, daha büyük çocuklar için olanıydı sanırım, siyah beyaz resmin üzerini verilen örneklere göre bir ucundan bir ucuna dikerek renklendiriyordun. Çok severdim ben onları. Zamanda yolculuk yaptırdın bana :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar keyifli bir etkinlikmiş...

    YanıtlaSil