19 Eylül 2014 Cuma

Bloglaryarışıyor.net konusunda tubitak sponsorlugu teddetti

Bloggercontest.info Blog Awards / Toplist

Bloglaryarısıyor.net te bir blog yarışması var. sponsorlar arasında tubitak da görünüyor. Tübitaka mail attıgımda böyle bir sponsorluklarının olmadığını ve izinsiz bağlantı yapıldığını belirttiler. Ben de eklemiştim bu linki. Site ile ilgili kafamda soru işareti oluştu ve  hemen kaldırdım bağlantıyı.
Tübitaktan gelen mesaj 
 ' Bloglar Yarışıyor adıyla http://www.bloglaryarisiyor.net/ sitesisinde düzenlenen yarışmanın Sponsorlu Bağlantılar bölümünde TÜBİTAK adına Bilim ve Teknik dergisinin web adresine bağlantı konulmuştur. Kurumumuz ve dergimizin izni olmaksızın yayımlanmakta olan bu bağlantının kaldırılmasını...Çünkü kurumumuz ve dergimiz bu türden sponsorluk çalışmalarına katılmamaktadır. ' ifadesi kullanıldı

Mutlu kalın....


8 yorum:

  1. bana iki defa mesaj gelince bende ekledim.tübitak falan aklıma gelmedi de,bana ne bir mail nede mesaj geldi başvurunuz onaylandı.siteniz yarışmaya katıldı gibilerinden.bende verdikleri mail adresine bunu sordum.biliyormusun o mail adresi de fos çıktı mesaj yerine iletilmedi diye dönüş oldu.hemen sildim linki.bunu yapanların amacını da niye yaptıklarını da doğrusu anlamadım.

    YanıtlaSil
  2. Yalanmıymış yani :/ paylaşımınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Söylediğin iyi oldu canım.

    YanıtlaSil