26 Mart 2017 Pazar

Bal arıları ve hınzır ayı Anavarza çocuk tiyatrosu Adana'daydı

 Bal arıları ve Hızır ayı Anavarza çocuk tiyatrosu bugün Adana'da idi. Çocuklarımla birlikte izlemeye gittik. Öykü ve anlatımı çocuklarım çok sevmiş.
 En güzel yanı balın önemini anlatması ve eğer Arılar dünyada olmasaydı ne olurdu sorusunun çocukların zihninde oluşturması oldu.
Etkinlik sonunda rozetlerini boyama kitaplarını ve Winx'li Anavarza tüp ballarını hediye ettiler.
 Tiyatro çıkışında tüm çocukların ellerinde bu tip balları yerken gördük. Hatta Bal tüketmeyen Küçük oğlum birinci tüp balığını bitirdi gidip ikincisini istedi ve ben buna çok şaşırdım. Ben bunu çok sevdim deyip üçüncü balını evde yemek üzere isteyince Anavarza Bal yetkilisi oğlumu kırmadı ve bal verdi. Bal yesin diye arkasında gezdiğim oğlum gelir gelmez bal Partisi diye bağırıp üçüncü balını yemeye çalıştı.
 Ben kızımın beslenme çantasına her gün bir tane parmak Bal tüpü koyuyordum. Farklı markaları deneyimlemistim. Anavarza bal markasının parmak balını ilk kez tadına baktım. Tatlı çok güzel. Çocukların beslenme çantasına bu sağlıklı atıştırmalığı şiddetle öneririm. Anavarza balı bu etkinlik için teşekkür ederiz. Mutlu kalın....

2 yorum:

  1. Çok güzel bir tiyatro oyunu çocuklar için. Duymamıştım önceden. Ben de Adana'dayım. Denk geldikçe oğlumu götürüyorum tiyatro oyunlarına. Çocukların bu havayı soluyup keyif alması ne güzel. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. Adana'dan taşındığımdan bu yana böyle etkinliklere hasret kaldım. Adana'nın en çok böyle sosyo-kültürel faaliyetlerini özlüyorum çünkü çocuklarımız böyle etkinliklerden uzak kalıyorlar.

    YanıtlaSil