19 Temmuz 2013 Cuma

Adım Adım Dergisi 36-48 Ay Market Seti 2. set

Adım adım seti
Adım adım dergisi 36-48 ay 2. setini de bitirdik. Üç ayda bir gelen ve 4 set halinde olan setin 2. si bu. Fark ettim ki bu seti yayınlamamışız. Bu sette düğme ve iplik seti, boncuk seti, zar oyunları, tahtadan meyveler, yapıştırıcı, kalem zar gibi şeyler var

.

Zar oyunları eğlenceli ve oynaması kolay. Kızımla birlikte oynadık. Bu arada 3. sete başladık. Ev  konulu sete. Yakında onu da bitiririz. Bitmeden onu da yayınlayacağım.


Hikaye zamanı hafıza geliştirme tekniğini annelere anlatıyor.Kısa hikaye anlatıyor ve onu tekrar ettiriyoruz.


Duygusal zeka gelişimi için olan bu çocuk ne diyor kısmında çocuğun anlatılan kısımda ne demiş olabileceğini ve neler hissetmiş olabileceğini konuştuk.


Nasıl oynanacağı anlatılan eşleştirme-kart oyununu da keyifle oynadık


Boncuk ve düğme oyunu ve oyuncağı küçük kas gelişimi için. Tahta oyuncak ve oyun halısının fotoğrafları da ilgilenen anneler için aşağıda.  Mutlu kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder