27 Haziran 2015 Cumartesi

Muhteşem ve Kolay bir Adana Kebap Tarifi

                                   


Benim bir blogum daha var. Yemek blogu. Tariflerimi ara ara dostlarla orada paylaşıyorum. Çok basit hazırlanan '' buzda badem yapma'' tarifi var öneririm.Özellikle badem yemeyen kuzular için bire bir.Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven bir anneyim ne yapayım. :))
 Genelde evde yapılan kebab ile  dışarda yenilen kebab birbirini tutmaz. En sağlıklısı evdeki olsa da çoğu kez çarşıda ki lezzet aranır.  Üstelik en salaş yerler aranır.  Adana kebabın bu kez Karşıyaka li bir ustasından bu tarif. Bu tarifi ben evde tavada yuvarlak köfteler şeklinde de yapıyorum ve enfes oluyor. Tarife ve bloguma göz atmak isterseniz buraya tık tık

3 yorum:

  1. Aaa yemek blogunuz olduğunu bilmiyordum hemen gidiyorum ziyaretinize...

    YanıtlaSil
  2. ayyyy yani şu saatte !!! amanın çok güzel bişiy buu:):) ay koktu bak :):)

    YanıtlaSil
  3. Bu kebap harika olmalı, hiç dayanamam ☺

    YanıtlaSil