23 Haziran 2015 Salı

Çocuklarla dikiş etkinligi en kolay nasıl yapilir



Kizima kiddy world seti aldık.  Keçeden bir dikiş seti. Dikiş setinin içinde her şey var. Dikecegi delikler önceden açılmış.  Setin içinde plastik iğne,  keçeden kumaş,  süsler ve dikiş ipi var. Yalnız 5 yaşındaki kızım Dilersen sık sık destek olmam gerekti. İğne tehlikeli is biliyorsunuz.





Plastik iğne ile çalışmak çok kolay ve daha güvenli.  Bu serinin el kuklasi,  farklı nesneler yapma gibi Setleri var. Biz bu seti 12,5 tl ye aldık.  El kuklasi da 7,5 tl. En güzeli de bitirince kuzularin duydukları gurur ve haz.

Altta bitmiş hali var. Çok güzel ve dayanıklı bir çanta oldu. Dikiş dikmeye bir adım daha yaklaştı kızım.  Eğer plastik iğne yi yalnız alayım derseniz 5 kr. A oyuncakcı anne elif hanim da satılıyor.  Mutlu kalın. .

7 yorum:

  1. Çocukların el becerilerini geliştirmeleri adına çok güzel bir setmiş. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Cok guzelmis,bunu nerden alabiliriz

    YanıtlaSil
  3. Harikaymış bu set , şimdiden dikiş dikmeti öğreniyor :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. çanta çok güzel olmuş :)
    kızıma bu setten bulmalıyım ben de:)

    YanıtlaSil
  5. Gule gule kullanın. cok guzel bı setmıs. Ben cogunlukla gercek ıgne verıyorum cocuklara ozellıkle kucuk olan bıryerlere batırıp cıkarmayı sevıyor bıraz becerıklı bır hatın olsam analarından gorseler dıkıse de merak sararlar aslında. Galıba Anne ne kadar hamarat ıse cocuklar da o kadar meraklı olup ogrenıyorlar ;)

    YanıtlaSil
  6. Bravo çok güzel birşeymiş bu :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel, miniklerin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil