18 Kasım 2014 Salı

Nedensiz Boyama Yapmak


bazen kuzular boyama yapmak isterler. nedensiz, bir sonuca ulaşmadan sadece boyamak. oyle günlerde izin vermek gerekiyor. Kızım :Bu kağıt havlu rulosunu boyamak istiyorum........ Neden...., sadece boyamak istiyorum.... peki sonra... boyanmış olacak anne.....Neden... daha iyi görünecek..... Tamam.....


Bazı günler boyle konuşmalar olur. Bazen etkinliklerin bir amacı yada sonucu beklenmez. Yalnızca yapılmak istenir ve yapılır. O gün, bu gün...Mutlu kalın....

13 yorum:

  1. İçinden geçenleri yapmaları yapabilmeleri çocukluğun en güzel yanı...

    YanıtlaSil
  2. Kuzucukların maşallah sabırlı ...onları anlıyorum bazen biz kadınlarda amaçsızca ve nedensizce makyaj yaparız ve güzelleştiğimiz için dışarı çıkarız. :)

    YanıtlaSil
  3. Doğaçlama gelişen şeyler güzel olur, bu da öyle bir etkinlik olmuş;)

    YanıtlaSil
  4. Çocukların hayal güçleri biz büyüklerden daha renkli, daha büyük di mi? Çok hoşuma gidiyor biz büyükler büyürken hayal gücümüzü, çocukluğumuzla birlikte kaybediyoruz sanki..:) oh eline sağlık olsun boyasın kimbilir nasıl zevk alıyordur şimdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo asıl bana zevkli geliyor onları izlemek şeker

      Sil
  5. Bizdede var o rulolari ya boyuyo ya sticer yapistiriyo sorunca susluyorum annecim diyor

    YanıtlaSil
  6. kuzuların sadece boyamaları da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  7. ve o günler daha bile keyifli geçer degil mi :)

    YanıtlaSil