11 Kasım 2014 Salı

Meraklı minik Kasım 2014 sayisi

 Meraklı minik Kasım 2014 sayısı bu ay kızıl tilki lere yer vermiş.  Kızıl Tilkiler yaşam döngüsü,  yaşantılarını anlatmış.  Yine dolu dolu. Aslında önceki iki sayıyı daha çok sevmiştim ama bu sayı da fena değil. Önceki sayıları iki yaştan itibaren etkinlik vardı.  Bu ayki sayı üç yaş ve üstü olmuş.


 Yine etiketle tamamlama çalışmalısınız,  oruntu çalışması,  minik kitap çalışması var.

 Tilki çizimin gösteren çalışma da dikkat çekici olmuş.  Bu ay ki yiyecekler tilki tabağı da yapmasi kolay. Sayılarla yapılan eşleştirme kartları da güzel olmuş.  Ama dedigim gibi 3-3,5 yaş üstü bu ayki sayı.

 Tilki maskesi kalbimi eğlenceli.  Bende iki kuzu olunca birini Eva dan yapacağım birazdan.:)). Yapinca fotogrsfini ekleyeyim.Mutlu kalın. ..

16 yorum:

  1. Sizlerin anneliği hem annelik hem öğretmenlik! Nasıl bir nesil yetişmiş olacak valla merak ediyorum. Keşke tüm anneler böyle bilinçli, ilgili, sevgi dolu olsa. Allah her çocuğa böyle anneler versin. 😘👍👏👏👏

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel şeyler bunlar :) bizim zamanımızda var mıydı yoktu sanırım olsa süper olurmuş :)

    YanıtlaSil
  3. ben de merakli minik kasim sayisini yazmak icin bloga girdim ki , senin postunu gordum canim.. sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben önce davranmışım ama sizin postunuzu merak ettim merakla bekliyorum

      Sil
  4. 10 gündürlü her aksam okuyoruz bi kitabı dergıyı ne kadar sureyle okumalıyız acaba

    YanıtlaSil
  5. Bu ayki sayiya ben bayildim ama yapamadik bir turlu bu hafta insallah oynariz

    YanıtlaSil
  6. Selaam:)Burada avmde bakmıştım bulamamıştım iyice merak ediyorum almam lazım.

    YanıtlaSil
  7. Hakikaten çok şirinler...hem güzel, hem eğitici...:)

    YanıtlaSil