30 Kasım 2014 Pazar

Kumaş ( bez ) Prenses çadırı ( 3 - 8 ) yas


Bir süredir kızıma plastik olmayan bez çadır arıyorum. Hem büyük olsun hem de Allah korusun yanlışlıkla devrilmesi durumda nefessiz kalmasın lar, güvenli olsun, büyük olsun iki kardeş oynayabilsin.
Bez cadir arayanlar icin bicil mis kaftan.  çadır 3- 8 yaş arası için.  Yani 2 kardes çok rahat oynuyor. Genelde katalogları Resim ile aldığın ürün karsilastirinca üzülürüm.  Burda tam tersi katalogtakinden çok daha güzel çıktı.  Çadırı hiç bir kötü kokusu yok. ELC marka. 150 tl den 99 tl ye inmiş şu anda kampanya var. Wonderland playland ismi ile sorabilirsiniz.

Plastik Çadırlar insanı korkutuyor.  Kötü kokuyor, çocuk hep plastik kokusu soluyor.  Kapalı alan ve hava sirkülasyonu çok az. Bunun cirt cirt li iki kapısı var ve üst kısım da açık.  Birde havadar geniş.  Kızılderili çadırı ve erkek çocukları için araba versiyonu da var ama biz bu kez kızımız a göre aldık.  Oğluma da ayrı almam şimdilik.  Bu eskit ince ancak.
Tam küçük prenses lere göre.  Kurulumu çok basit.  Çocuk cibinlikleri gibi hop açılıyor yalnızca anda durmasını sağlayacak dört cubuk arıyorum ye o d görünmeyen iç kısımlarına.  Özel kanallar var. Yalnız biz çubuklar çadırı demesin diye alt ve üç kısımlarına keçe yapıştır dik. Bence öyle bir uca ihtiyaç varmış ama yapmamış lar. Bu işlemi öneririm.  Kutusunu atmayın.  Katlayip kaldırmak için kullanılabilir.  Birde kırmızı sert seriti saklayin bence. Sonra ihtiyaç olacak gibi görünüyor.
Bu çadırı alınca evdeki prenses kostümü ortaya çıktı hemen. Bunu yanilmiyorsam 15 tl ye ırtro isimli saticidan indirimde almistim. Gitti gidiyor dan. O gün baktım 10 tl ye prenses kostümü var di. Ben bakarken daha satıldı.  Hızlı davranmak gerekiyor. Etiket Fiyatı 60 tl lik ürünü kaçırdım.  Bir de pembe istiyor kuzum. Bunu evin içinde giyip geziyor. Asa taç takip prenses oluyoruz. Bir de Sato muz oldu. Kızımın keyfine diyecek kalmadı.

19 yorum:

  1. Nihal canım çadıra bayıldım.Güle güle kullansınlar.Küçük prenseside öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Bizimkilerin vardı küçük kumaş bir çadırları, şimdi bunu görünce aklıma geldi. Daha geçen sene attım. Kıyamıyorlardı ama tülleri parçalandı, eh bir de içine sığmaları imkânsızlaştı:-) Bir de Metos küçükken televizyon kutusundan ev yapmıştık ona. Üzerini dsfixlerle kaplamıştık pötikareli. Çok şeker olmuştu.

    Güle güle oynasınlar evde prenses ve prens:-)

    YanıtlaSil
  3. Oy oy oyyyy:))inan çocuk olasım geldi, benim çocukluğumda böyle şeyler yoktu, şimdiki çocuklar çok şanslı:) güle güle oynasın küçük prenses...sevgilerimle

    not: Küçük Prenses dedim de, senin prenses de okumadıysa, mutlaka okumalı hatta filmini de izlemiştim o kadar güzel ki, ben 18 yaşında filandım okuduğumda:)hiç sıkılmadan okumuştum..zaten filmini büyükler bile beğenerek izler o kadar güzel...hala da en sevdiğim kitaplardan biridir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürügün fotograflarını neden kaldırdın. seni çok özledik.

      Sil
  4. Ne guzel dusunmussunuz.bende kızıma prenses elbisesi almayı dusunuyoru
    m.fikir oldu banada.

    YanıtlaSil
  5. Ohh valla mis gibii. Ben de sıgarmiyim acabaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sıgıyorum sen haydi haydi sıgarsın gel gel :))

      Sil
  6. Bizim de ikeadan aldığımız çadır var .. dün kaldırdım bakalım bıdık tutturacak mı yine...
    çok şeker güle güle oynasın sizin şekerpare :)

    YanıtlaSil
  7. çok tatlıymış enim kızım da istiyor ama bize de iyi fikir oldu. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Gelince bende oynayabilir miyim:)

    YanıtlaSil
  9. güle güle oynasınlar :))

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım çadıra bende bakayım canım,güle güle oynasın kuzular :)

    YanıtlaSil