25 Kasım 2014 Salı

Kasım 2014 blog çekilişleri


Katıldığım yada katılmadığım, gördüğüm çekilişlerden, internette rastlayıp bulduğum çekilişler... Son çekiliş tarihleri ile paylaşacağım. Çekilişlere katılmak isteyenlere rehber gibi.
 Liste sık sık güncellenecek ve ilaveler olacak.Çekilişi olanın  kendisi ya da arkadaşı da ilave edebilecek.
Benim gözden kaçırdıklarımı da siz de girebilirsiniz. Bloğunuzdaki çekilişi duyurmak isterseniz buraya giriş yapabilirsiniz.( Alta ekledim diye mesaj yazarsanız sevinirim ) Umarım yararlı olur.  Mutlu kalın... İzlenecek yol:
1-Click here to enter i tıklayın
2-link it to yazısında paylaşacağınız yayının htpp ile başlayan adresi
3-Caption of title: Çekilişinizin son katılım tarihini

6 yorum:

  1. oh oh maşallah ne çok şey varmış :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ara bende gördüm çok çekiliş..
    Bazıları gerçekten cezbedici ama şansım yoktur benim...
    Umarım katıldıklarının hepsi sana çıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler inşallah. hepsine katılamıyorum ama :..:)

      Sil
  3. Herkese bol şans ;) Çekilişin son 2 gününde katılımlarınızı bekliyoruz :*

    YanıtlaSil