6 Eylül 2014 Cumartesi

Ankara Nata Vega Aquapark


Ankaradaki Nata Vega akvaryumuna gittik tatilde.bir ay kadar önce. Türkiye nin en büyük hacimli akvaryumu imiş. Özetle söyleyeyim hiç sevmedik. İlk girişte sizi zorla fotoğraf çekmeye zorlamaları, istemediğimizi birkaçkez söylememize rağmen müşteri sayımı için kullandıkları yalanını inatla savunup çıkışta bize o resmi satmaya çalışmaları tam bir fiyasko idi. 




Işıklandırma çok kötü. Akvaryum ortaya çıksın diye uğraşmışlar ama içerde göz gözü görmüyor. Karanlık ta kim nerde, çocuklar ner de anlaşılmıyor. Benim kızım o karanlığı hiç sevmedi ve korktu.Hangisi hangi balık, bir kısım akvaryumların önündeki yazı karanlıktan okunmuyor. Cep telefonu ışığı ile yazıyı bulmaya çalıştık.
Ancak tünel akvaryuma girince aydınlanıyor etraf. biraz tünel akvaryum çocukları oyalıyor. O da çok fazla değil.  Biz antep hayvanat bahçesindeki akvaryumu daha çok sevdik. Özetle ödediğimiz paraya karşılık, çalışanlara sinir olup, karanlıkta akvaryum görüp,  en sona tünel akvaryumuna bakıp, neyse az da olsa birşey gördük deyip çıkıyorsunuz. Mutlu kalın..


8 yorum:

  1. Londra'daki akvaryumda bizim de girişte fotoğrafımızı zorla çektiler. Ama çıkışta o kadar güzel bir albüm yapmışlardı ki almadan duramadık:-)

    YanıtlaSil
  2. ilginc,ben Berlin`deki akvaryumda resim filan cekmek isteyen görmemistim ama orasida karanlikti Nihalcim,burdaki hayvanat bahceside öyle ama öyle zifiri karanlik yoktu,cocuklari secebiliyorsun,sanirim baliklar isiklandirilinca daha net görülsün ve de onlarda rahat etsin diye olabilir,hic bir fikrim yok tabii,varsayim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ce çok kötü bir uygulama zorla fotoğraf çekimi. Bizim ki o kadar karanlıktı ki çocuklarımı göremedim o kadar

      Sil
  3. bence bunu okurlarsa orda çalışanlar utanıp dikkat eder bence :)

    YanıtlaSil
  4. Fiyasko desene, bu ticaret kafasından nefret ediyorum.

    YanıtlaSil