26 Ağustos 2014 Salı

Peçeteden gül yapımı / Peçeteden şekiller



Peçeteden gül yapmak çok eğlenceli. Sevgili kızım peçeteden gül yapıyor, sonra sofrada süs olarak kenara koyuyor. Ağzını onunla siliyor. Yapılışı çok bvasit ve eğlenceli olunca birde parmak kaslarının gelişimini destekleyen bir faaliyet olunca ben de izin verdim.




Bana bir tek makasla kesmek, ve o peçeteyi katladıktan sonra ortasını ip ile bağlamak kalıyor. Ocakta kızımın doğum gününde bu güllerin graphon kağıdından olanını bol bol yapmıştık hatırlarsanız. Bu da onun kadar kabarık olmayan ama eğlenceli olanı.


Katladıktan sonra tam ortadan ip ile bağlıyoruz. İsterseniz telle de sıkıştırabilirsiniz buz dolabı poşetlerinin içinden çıkan tellede pratik oluyor. Sonra kabartmak gerekiyor. Tek tek kat kat peyete yapraklarını ayırıp peçeteden gülü hazır hale getiriyorsunuz. 


Çok kolay. Bizim oğlanda bir ucundan yapmaya çalışıyor ama 1-2 ayı var gibi tam yapabilmesi için. Mutlu kalın...


10 yorum:

  1. Ellerinize sağlık :) marifetli hanımların marifetli kızları oluyor demek ki :) son yorumun yarım geldi yayınlayamadım o yüzden. bılgı vermek ıstedım. :) teşekkürler sevgıler..

    YanıtlaSil
  2. Bunlar harika canım yaa. Ben de pinterest ten görmüş beğenmiş ve kızımın doğum gününde yapmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sekerciğim kızının doğum günü ne güzel di :)))))

      Sil
  3. Çok sevimliler ellerinize sağlık.

    Anneysen ya da anne adayıysan,çocugunla eğlenerek onu eğitmek istiyorsan,yemek yapmayı seviyorsan,kendin yap projeleriyle alakalıysan,dikmeyi,örmeyi,kesmeyi ve de biçmeyi seviyorsan dhaydi blogumaa:):)
    http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Becerikli annenin becerikli kizi ellerine saglik prensesin

    YanıtlaSil