8 Ağustos 2014 Cuma

Kuzularla Hediye Kurabiyeler Yaparız Biiiz


Arkadaşların çocuklarının doğum günleri için hediye kurabiye yapıyoruz bazen. Tabi bizim kuzulardan fırsat bulabilirsem. Hem kendi yaptığım bir şeyler götürdüğüm için mutlu oluyorum , hem de götürdüğüm çocuklar  mutlu oluyor. Çoğu kez de kızım ve oğlum yanımda ve her aşamasında  yanımdalar.
Kurabiye hamuru hazırlamadan , şeker hamuru ile süslemeye ve hatta poşetlere koymaya kadar. Kurabiye ustaları çekirdekten yetişiyor. :))


Hatta kızım hamurun tadına bakıp bunun tadı az olmuş anneee.. gibi yorumlarda bulunmaya başladı. Kuzuları hayatımızın her alanında dahil edelim,  ki liseyi bitirip yumurta kıramayan kişiler halinde konserve büyümesinler değil mi ama . Mutlu kalın...

16 yorum:

  1. :) Konserve büyümesinler !! Çok doğru vallahi eşim gelmiş 28 yaşına daha bir yumurta kıramıyor !!

    YanıtlaSil
  2. Konserve büyümesinler tabi tecrübeyle sabit :)

    YanıtlaSil
  3. Nihalciğim çocuklarla yapmak ekstra zevklidir eminim:) Blogunun tasarımıda çok güzel olmuş hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  4. ne guzel yapmissiniz oyle kurabiyeleri :)

    YanıtlaSil
  5. Arabali olanlardan bizde istiyoruz :) saka saka ellerine saglik cok guzel gozukuyo bence en guzel hediye emek verip yapiyorsa anlam kazanir o sebeple hediyeler harika

    YanıtlaSil
  6. Ha ha ha, kesinlikle Nihalcim, bak meselâ ben şu anda bloglara bakarken Bilgiç mutfakta krep yapıyor:-) Daha ne olsun:-)

    Yaa, şöyle kurabiye yapsam evde mis gibi kokusu olsa hep, ne güzel olur ama bu konuda çok yeteneksizim, kendi yaptıklarımı henüz hiç beğenmedim:-)

    Günaydın bu arada:-)

    YanıtlaSil
  7. Biz de yapıyoruz arada, çok zevk alıyor hamuru mıncırırken ben de onu mıncırıyorum. Ne tatlıdır şimdi bu kurbişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa aynıyız ... ben de o parmakları yiyesim geliyor

      Sil
  8. Ne kadar dolu dolu ve faydalı bir blog :) harikasınız sen ve miniklerin :)

    YanıtlaSil