2 Ağustos 2014 Cumartesi

Harikalar Uzmanı Sevgili Sawako Kuronuma ' Kore Günlüklerim' Blogumu Tasarladı

                   

Blogumun tasarımı değişti. Uzun  zamandır blogumda değişiklik istiyordum. İstiyordum ki hem gözü yormasın, sade olsun hem de beni anlatsın . Hazır şablonlar denedim olmadı, uymadı üstüme bir türlü. Sonra kore günlüklerimin  1.blog şablon çekilişine katıldım. Olmadı çıkmadı. Sonra bir daha katıldım.Bu sefer ikincisine. Totem yaptım.
İnşallah bana çıkar sihirli elleri benim bloguma da dokunur dedim. Sevgili böğürten reçelim, şeker sawako beni seçti 2. şans verilecek blog olarak ve benim blogumu tasarladı.Ne güzel bir hediye değil mi?
Önce mesajlaşma başladı. Titizliği ilk baştan mesajlarına yansıdı. Yol gösterdi, yaptı, inceledi. Yani anlayacağınız usta bir sanatçının elleri benim bloguma değdi. kendisine çooook teşekkür ediyorum.
Eğer sizde blogunuzda değişiklik istiyorsanız ve bir sanatçı ile çalışmak isterseniz çekiliş hala devam ediyor. Tıklayın sizde katılın

                        photo LOGOM-crop.png

http://koregunluklerim.blogspot.com.tr/  Blog da harika bir blog. Yalnızca kore ile ilgili bilgi yok. Yemek tarifleri, kitap yorumları.  Sevimli güzel bir blog.Bir uğrayın derim Mutlu kalın

20 yorum:

  1. Ellerine sağlık Kore Günlüklerinin harika olmuş canım hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Evet ya, epeydir söyleyeceğim unutuyorum, çok cici olmuş:-)

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş şeker :)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok güzel olmuş canım,bende çekilişe katıldım bakalım ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok temiz, sade ve temiz! Yukarı işaretine bayıldım!

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler çoook teşekkürler o kadar mutlu oluyorum ve o kadar minnetkar oluyorum ki baktığımda.

      Sil
  8. bu aralar bayram, tatil derken bir kaç haftadır bakamıyordum bloguna acınca yanlış yeremi girdim diye yeniden denedim harika olmuş canısı bayıldım gerçekten sade ve etkileyici olmuş bu temayla hayırlı yazılar canısı

    YanıtlaSil
  9. ne tatlı bişi söledikleriin :)

    YanıtlaSil
  10. Asıl ben teşekkür ederimm, sayende farklı bir blog tasarlamış oldum :)

    YanıtlaSil