17 Mayıs 2014 Cumartesi

Çocuğunuzla Eğlenceli Aktiviteler Kitabı


Çocuğunuzla eğlenceli Aktiviteler kitabı 16-36 aylar mikado yayınlarından. ' Çocuklarda fonolojik  farkındalığı arttırmanın yolları anlatılmış. Ay ay almıştım ben: 0-16, 16-36 ay gibi.Adım adım setinin içinden de  çıkmıştı. Yani bazılarından iki tane var.
Ben 16 36 aya ait olanın resmini çektim ama aslında hepsinde genel mantık aynı, o ay grubuna ait etkinlikler anlatılıyor.

Etkinlik süreç olarak anlatılıyor, sonra zorluk derecesine göre nasıl arttıralabileceği ve etkinlik nasıl geliştirilebilir diye anlatılıp açıklanıyor. Görürseniz bir inceleyin derim. Mutlu kalın...


4 yorum:

  1. eğer içeriği aynı şeylerin tekrarı değilse ve tavsiye ediyorsan alayım... Etkinlik yapmakta zorlanıyorum biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeker her çocuk özel, gelişimine ve sevdiklerine uygun mu diye bak bence , Kuzu ya uygunsa tavsiye ederim

      Sil
  2. çok güzel şeyler var denildi ama ben almak isteyip alamadıgım grup kitaplar bazen gereksiz diyorum bazen alsammı karar verememiştim sagol paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek şeker. Ama bebişe uygunmu, sevebileceği şeyler var mı diye bence kitapcıda incele bence almadan önce, bence her kitap çocuğa ve anneye görelik kavramı taşıyor. Bu kitap bizimkilere göreydi.sevgiler

      Sil