22 Ocak 2014 Çarşamba

Anne ve Çocuk için Tablet Bilgisayar


Küçük çocuğu olanlar bilirler, elektronik eşya küçük çocuğu olanlarda sarf malzemesi gibidir. Diş çıkarılırken cep telefonları  ısırılır, dişlenir, diş kaşınır yada biraz büyüyünce oyun oynama aracıdır. Gizli gizli cep telefonunda oyun oynanır, telefonun şarjı bitirilir. Bilgisayarlar küçükken açıp kapatılmak yada tüm tuşlarına aynı anda vurmak için kullanılır.Ya da laptoplar çocuklar için, üzerine çıkıp basılacak eşyalardır, Hatta bazen üzerine çıkıp zıplarken bulabilirsiniz 1.5-2 yaşındaki bebişinizi. Su içmek için olan biberonunun tüm suyunu laptopa boşaltırken de bulabilirsiniz.

Tabletler oyun oynama aletidir, ne  zaman eliniz alsanız gelip sıkıştırırlar anne kedi ile oynayabilir miyim, ben sıkıldım. Hatta gezmelerde çocuklar kendi aralarında oynamaz, herkes çocuklarının eline bir tablet ya da telefon verir. Çocuk bununla oynasın, beni rahatsız etmesin. Etrafı da koştururken rahatsız etmesin, beni mahcup etmesin diye : )) 



Pahalı elektronikler, çocuklar büyürken biraz lükstür. Her an, daha taksitini yeni ödemeye başladığınız cep telefonunuz bir kazaya maruz kalabilir. (Bende oldu : ) )
Deneyimle öğrendiğim şu; çocuklar biraz sözden anlayıp, biraz büyüyünceye kadar, alabileceğiniz en işe yarar, sevebileceğiniz, aynı zamanda uygun olan ürünü almak.


Biz hepsiburada' dan 249 TL ye, kampanyalı, 10.1 inc, Piranha marka bir tablet aldık. Bu tabletin modeli Business III. Piyasadaki en büyük ekran. Çok  yüksek bir performansı yok ama, fiyatına göre aldığınız ürün iyi, ihtiyacı görüyor. Ben bu tablet bilgisayarı çok sevdim. Çok güzel. Araba için koltuk arkası takacağını da sipariş verdik, kılıfını ayrı aldık çocuklar uzun yolda sıkılmasın, arada çizgi film izletiriz diye. Yolculukta  ağıt kısmına geçtiklerinde,  burnumuzdan yol gelmeden kullanalım diye. Arada şu kediyi de yükledim. Zor zamanlarımız  için. İhtiyacı olanlar bu tablet bilgisayara bir bakabilir. Ekranı büyük olduğu için  anneler kadar çocuklara da çok uygun bir tablet bilgisayar. Başına birşey gelse çocuklar tarafından yüksek fiyatlı kuzenleri kadar üzülmeyeceğiniz bir rakam. İhtiyaç varsa eğer kampanya bitmeden incelenebilir. Mutlu kalın...


4 yorum:

  1. aslında bende istiyorum ama pahalı bir oyuncak olduğu için almıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de pahalı bir oyuncak ama dediğim gibi ihtiyaç varsa ufacıkların tabletlerin fiyatına hem kocaman hem de fiyatına göre çok iyi bir tablet olunca paylaşayım dedim : )

      Sil
  2. güle güle kullanın.Kılıfını nerden aldınız acaba ben bulamadım hepsi burada da.Güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da hepsi burada dan deri diye geçiyor çok deriye benzemiyor : )

      Sil