2 Aralık 2013 Pazartesi

Alimünyum Folyo Kabartmalı C harfi


Alimünyum folyodan C harfi yaptık. Onu boyadık. Bu etkinlik basit ama eğlenceli oldu. Montessori kabartma harflerini aklıma getirdi. Kızıma gözünü kapattırıp dokunmasını söyledim. Daha sonra boyadık.



Oğlumda gelip etkinliğimize karıştı. Daha çok bu neymiş bunu bozayım şeklindeydi ama olsun. Yinede katkı katkıdır.

Sulu boya ile boyadığımızda çok verim alamadık. Akrilik boya ve parmak boyası, bence bu etkinlikte daha iyi yanıt veriyor. Daha koyu kıvamlı olduğundan olsa gerek. C ve D harflerimizi bu şekilde alimünyum folyo kabartması ile çalıştık. Bizi başka C ve D harfleri çalışmaları bekler. Mutlu kalın...



4 yorum:

  1. akrilik boya not alındı bizde bir kez sulu boya ile yaptık pek bir şeye benzemedi böyle deneyelim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygucuğum aynı kaynaktan yararlanıyoruz galiba. : ))

      Sil
  2. Nihal hanim c ve d harfi yapmanizin bir nedeni varmi ayni yasta kizim var etkinlikleri keyifle takip edip uyguluyoruz cok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız ortasından b aşlamış gibi olduk.: )) A ve B harflerini daha önce çalışmıştık, o harfleri yaparken fotoğraf makinemin pili bitmişti. O nedenle yayınlayamadım. O harflerle ilgili etkinliklerimizi yayınlayamadım. O nedenle c ve d harfini çalışıyoruz. Ana okulu dergimizde bu harflere geldik. Onunla kombin tekrar çalışm alar yapıyorum. Amacım harflere aşinalığı olsun, tanısın. Okuma yazmadan çok. Sevgiler
















      Sil