25 Eylül 2013 Çarşamba

Kartondan Boyama


Bu etkinlik evdeki mukavva kutularla yaptığımız bir etkinlik. Oğlum da bir kenarından oyuna dahil oldu her zamanki gibi.
Kenar boyaları oğluma ait. Kızım da canının istediği hayvanları yada nesneleri pastel boya ile boyadı.


Kediyi ben çizdim. Kızım içini boyadı. Kardeşi de gelip farklı renk ile müdahale etti. Kızım siyah sarı renkte kedi boyamak istedi. Kaybolan kedimiz Minik' e arkadaş boyamış kızım. Onun kaybolması galiba en çok onu etkiledi.



Sonra onları kestik. Oğluma oyuncak çıktı. Kızım da yaptığı etkinliğin kesilerek bu kadar beğenilmesinden çok mutlu oldu. Siz de mutlu kalın...




3 yorum:

  1. Kediye özellikle bayıldım :) elinize sağlık hem kızınınızın hem sizin. meraklı oğluşunuzuda öpün yerime :)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim..bizde yapmıştık kızlarla ama kesmeden:)

    YanıtlaSil
  3. sizin yaptığınız etkinliklere bayılıyorum. Çok güzel etkinlikler : )

    YanıtlaSil