24 Ağustos 2013 Cumartesi

Mercimekli Avokado Çorbası


Bizimkilere avokado yediremiyorum. Bir türlü yemediler. Bende kızımı da olaya ilave ederek avokado çorbası hazırladım. Malzemeler mi ? Resimdekine aldanmayın avokado resimdeki kadar değil.


  • 1 küçük domates
  • 1 küçük soğan
  • 1 diş sarımsak
  • 1 çay bardağı yeşil mercimek
  • yarım çay bardağı bulgur
  • 1/8 adet avokado
  • 1 adet havuç
  • 1 çorba kaşığı tereyağı
  • tuz.
Yapılışı: Soğanı doğrayıp kavurdum. Malzemeleri doğradım. Kızım kendi istediği sıra ile tencereye ilave etti. Arada sordum sence yeterli mi diye. Sonra üzerine su ilave edip pişirdim. Pişince blendır dan geçirdim. Kaseye koyduğumda içine yarım diş dövülmüş sarımsak ve biraz limon ilave ettim. Güzel güzel içtiler.
Mutlu kalın...



2 yorum:

  1. What a great combinations, sounds delish. Hope she loved it. Thanks for linking up to Snickerdoodle Sunday!

    YanıtlaSil