24 Temmuz 2013 Çarşamba

Tavsiye Meleği Oldum

English Home'dan  gelen hediyelerimiz
Tavsiye meleği oldum. Birkaç gün önce hediye paketim geldi ama yeni yazmaya fırsat buldum. Aslında ön yargı ile tavsiye meleğine üye olmuştum, nasıl olsa bir şey göndermezler diye ama beni şaşırttı ve English Home'dan  hediye paketi geldi. İçinden çıkanları sizinle paylaşmak istedim.(İkinci hediyem olan cüzdan için buraya tık tık )



 Güzel bir hediye paketi ile geldi. İçinden vücut losyonu, bambu havlu ve mutfak için çok şık bir çift tutacak çıktı.


 Hediyeler çok güzel ve sevimli. Hediye almanın kendisi güzel zaten. Daha önce de böyle kampanyalara katılmıştım ama pek sonuç çıkmamıştı. Ama tavsiye kanalı beni yanılttı.


Sizde tavsiye meleği olmak isterseniz buraya tık. Mutlu kalın...



6 yorum:

  1. bende tavsiye meleği olacağım ;)

    YanıtlaSil
  2. bende başka bir anneden görüp olmuştum. :)

    YanıtlaSil
  3. bende oldum... bakalım ne zaman kampanyaya kayılıcam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitaye girip kampanyaya katılmak lazım ama şu anda kampanya yok galiba bende baktım daha yeni güncel kampanya kalmamaış

      Sil
  4. ben de oldum,dört aydan fazla olmuştur,halen birşey gelmedi :(

    hediyeniz çok şık,güzel günlerde kullanmanız dileğimle,sevgiler

    minik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu anda güncel bir kampanya yok bildiğim, D-shopping kampanyası vardı 4 ay kadar önce ona katıldınız mı

      Sil