18 Temmuz 2013 Perşembe

Hayvan Çizen kartlar


Kızıma hayvan çizen kartlardan aldım. Mikado yayınlarına ait kartlar bu. Küçük kas gelişimi için iyi olabilir diye düşündüm. Çok sevdi ve onunla şekil çizmeye bayılıyor.  Önce yaratıcılığını öldürür diye korktum
ama daha sonra kızımın el kasları için iyi olabilir ve de sevebilir diye umut edip bu hayvan çizen kartları aldım. 

Hayvan çizen kartlar
Hayvanların isimlerini öğrenmede de işe yarıyor. Yan yana diziyoruz ve bu hayvan hangi hayvan. Ne yer, nerede yaşar çiftlikte yaşar mı gibi sorularla etkinlik de yapıyoruz.


Bazen kendi kendine yan yana diziyor ve bana soruyor bil bakalım bil bakalım bu hayvan hangisi diye. Bazen anneler de sınav olur : )


Oğlum da seviyor. Flash card gibi de işe yarıyor. Yani 3 yaş ve üstü haricinde, kartlar  15 aylık iken de işe yarıyor.


Kızım çiziyor ve sonra boyuyor. Bazılarının çizimi zor ama zamanla onları da çizebiliriz diye umuyorum. 
Mutlu kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder