22 Temmuz 2013 Pazartesi

Banyo Duvarı Sanatı


Banyo Duvarlaıı
Kızım ve oğlum parmak boyasına bayılıyor. Bende hem onları mutlu edecek hemde bana da boya temizliğinde kolaylık sağlayacak bir etkinlik planladım. Küvet duvarını parmak boyası ve fırça ile boyamak. Bunu çocuğunuzun eline sulu boya ve palet verip banyo duyarlarını boyatarak da yapabilirsiniz.



 Oğlum önce fırçayı nasıl kullanacağını tam kestiremedi. Sonra duvarı en az ablası kadar iyi boyamaya başladı.


 Ablasının yaptığı dinozoru bozdu bir ara. Dinozorun bir tek kafası kaldı.Göktürk te dinozora çalılar çizdi diyerek toparladık durumu.


El baskısı yaptık. Hem kızım hemde oğlum yaptı el baskısını. Sonra fırçayı bırakıp elleriyle boyamaya devam ettiler duvarı.


 Etkinliğin sonunda tüm duvar boyanmıştı. Kendilerini de boyadılar. Saçları kolları, giysileri ve yüzleri. Rahat bıraktım istedikleri gibi bir ara birbirlerinin kollarını boyadılar.


 Sonra temizleme işi başladı. Bebe şampuanın duvara sürdük. Fırça ile yıkadılar önce , sonra su ile yıkadılar. Boyanın akması bile eğlenceli idi onlar için.


Mümkün olduğunca  banyolardan önce tekrarlamayı düşünüyorum. Biz çok eğlendik. Mutlu Kalın...

2 yorum:

  1. bayıldım bu etkinliğe...hemen yapıcam..ama öncek kendim parmak boyası üretemeye başlasam iyi olucak..dayanmıyor yoksa :)

    YanıtlaSil
  2. Özellikle küçük yaştaki çocuklar için yenilebilir parmak boyası var. Süzme yoğurt ve gıda boyası. Çocuklar bayılıyor bu etkinliğe. Daha doğal isterseniz, süzme yoğurt, mor şalgam ve suyu iyice alınıp çok iyi kıyılmış ıspanak. Tavsiye ederim. Bir gün onlarla yaptığım etkinlikleri de yayınlayacağım ama kısmet ne zamana bilmiyorum

    YanıtlaSil