10 Temmuz 2013 Çarşamba

Akıllı Tuğlalar / Legolar / Brain Bricks


legolarla neler yapılır anne?
                                     
Bu çocuklarımın akıllı tuğlaları. Çok güzel bir oyuncak. Dişli sistemi ile çalışıyor. saat çarkı gibi. O kadar güzelki 16 aylık oğlumda 3 yaşındaki kızım da bayılıyor.



İsterseniz küp oluyor isterseniz de düz zemin oluşturuyor. Kızıma yardım ediyorum bunları yaparken ama yavaş yavaş entegrasyonu artıyor


 Küçük parçalar ve etiketlerle yüzeyde oynama mümkün. Bizimki biraz eskidi oynamaktan ama  : )


Oğliş de çarklarını çevirmeyi ve küpleriyle oynamayı seviyor.Tavsiye ederim bir yerlerde rastlarsanız alın bebişlerinize. Pilli olan yerini çalıştırırsanız çarklar kendi kendine de dönüyor.


Bence oyuncak 4 yaş üstü ama el becerisini ve hayal gücünü arttırdığı kesin. Hayal gücünü geliştiren bir materyal.

Mutlu kalın..

12 yorum:

  1. Merhabalar
    benimde 2 buçuk yasında bir oğlum var her yerde bu akıllı tuğlalardan arıyoruz ama bir türlü bulamadık. Oğlum eltimin kızında oynamıştı bu oyuncaklarla oldukça güzel ve çok sevmişti. nerde baktıysak bulamadık . Acaba siz nerden aldığınız konusunda bize yardımcı olabailir misiniz ?

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ediyorum umarım vardır . hiçbiryerde bulamadık bu oyuncağı aramadığımız yer kalmadı. çalıştığım için tahtakale tarafına da gidemedik. sizden haber bekliyorum umarım güzel haberler alırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yokmuş üzgünüm. Gitti gidiyorda inci toys tan almıştım. Takip ediyorum şimdi. Bazen ellerine geliveriyor. Olunca haber verecekler

      Sil
  3. çok teşekkürler yardımlarınız için

    YanıtlaSil
  4. http://www.oyuncaksepeti.com/grorello-80-parca-urunu_7112.html bu sitede grorello 80 parça gördüm mantık ona benziyor sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Nihal hanım hala unutmamış olmanız ne hoş :) Ebay'dan bulduk Brain Bricks akıllı tuğlaları Almanya'dan geldi. Oralarda fiyatlar uygun ama kargo da oyuncak fiyatı kadar :) Neyse çocuğumuz mutlu oldu ya herşeye değer kaç ay oldu hala en sevdiği oyuncak o ...
    Herşey için teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook sevindim. ne güzel blog açarsanız ilk takipçiniz ben olmak isterim. Oğlişi merak ettim :)) sağlıkla sıhhatle büyür inşallah .

      Sil
  6. Teşekkürler Nihal Hanım hala unutmamış olmanız ne hoş :) Oyuncağı bulduk daha doğrusu Ebay alışveriş sitesinden Almanya'dan getirttik.Oralarda fiyatlar çok uygun ama ürün fiyatı kadarda kargo ödedik . Sonuç olarak çocuğumuz mutlu oldu ya herşeye değer . alalı kaç ay oldu hala en sevdiği en çok oynadığı oyuncağı o.

    Herşey için teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çalıştığım için çok fazla vakit bulamıyorum ama haziran ayında işi bırakmak zorunda kalacağım. Büyük ihtimalle o zaman bir blog açmayı düşünüyorum. İyi dilekleriniz için teşekkürler. Ben takip ediyorum fırsat buldukça sizi faydalı paylaşımlarda bulunuyorsunuz. severek takip ediyorum. Oğliş haylaz mı haylaz yerinde duramıyor., blogu açtığım zaman resimler paylaşacağım. amin inşallah aynı dilekler çoçuklarınız içinde geçerli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haber verirseniz çok sevinirim blog açtığınızda ..kuzuyu çooook merak ediyorum lego canavarını
      sevgiler

      Sil
  8. Akıllı tuğlaları nerden aldınız bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim ikinci el de olabilir teşekkürler

    YanıtlaSil