31 Temmuz 2013 Çarşamba

Adım Adım dergisi 36-48 Ay Ev seti 3. set


Adım adım dergi seti 36-48 ay 3. paket ev seti geldi.İçinde tahtadan ev seti maketleri, flash kartlar, yumuşak top, oyun kartları, aktivite kitabı, şekillerle oynayalım oyunu ve oyun halısı çıktı. 1.set için buraya tık, 2. set için buraya tık
.

Oyun halısının üzerinde, kızım ve kardeşi  tahta oyuncakları koyup oynuyor. Tahta oyuncakların benzerlerini  sabahleyin everlandkids te görmüştüm. Çok hoşuma gitmişti. Alayım bunu diye içimden geçmiştim. Eve geldim, öğleden sonra kargo bu seti teslim etti, içinden bu tahta ev seti çıktı. Çok mutlu oldum.


İçinden çıkan aktiviteler kitabında  çocukta farkındalığı arttırmak için günlük hayata ait kavramlar  var. Musluğun mavi kısmından soğuk akar, kırmızı kısmından sıcak akar gibi.


Çizim ve el kaslarını geliştirmek için aktiviteler var. Çizelim öğrenelim kısmında, çocuk çizmek, pencere çizmek gibi etkinlikler var.


Eksik tamamlama kısımları da ise nelerin eksik olduğunu fark edip, onu bulması ve tamamlaması gerekiyor.


Parmaklarımı çalıştırıyorum kısmında şekillerle oynuyorum bölümü var. Şekiller uygun yerlere yapıştırılıyor.


Farklı olaylarla karşılaşınca, çözüm üretebilme ile ilgili etkinlikte ise, acaba çocuk ne yapmalı diye çocuğa soruyorsunuz ? sen olsan ne yapardın,sence çocuk şimdi ne yapmalı? diye kızımın çözüm önerilerinde bulunmasını istiyorum.


Plastik topla, hedefi vur oyunu oynanıyor. 2 tane renkli kağıt duvara yapıştırılıyor ve topla belli bir mesafeden vuruluyor. Kızım bu oyunu çok sevdi.


Küçük hikayecik 3 sayfadan oluşuyor ve çocuğun hayal gücünü geliştiriyor. Şekillerle oynuyorum oyununu  ise çocuğunuz sevecektir. Benim kızım tüm aktiviteleri 20 günde bitiriyor. Geri kalan 3 aylık zamanda ise tekrara zaman kalıyor. Bu set 3 ayda bir geliyor. Bu gelen set 3. setimiz idi. Yakında 4. setimiz de gelecek. Böylece 4 setten oluşan 36 - 48 ay Adım Adım dergi setimiz tamamlanmış olacak. Onu da yakında paylaşacağım. Mutlu kalın...



2 yorum:

  1. Adım adımdan bu ara sıkılmıştık (çok az etkinlik ve materyal var ,hep tekrar-24 ay)ama bunları görünce ilerisi için devam diye düşündüm:)

    YanıtlaSil
  2. duygucuğum bende özellikle bu seti beğendim gelenler içerisinde

    YanıtlaSil