18 Mart 2013 Pazartesi

Yaza Dair Hayaller

Bu gün takvime baktım kocakarı soğukları sona ermiş. Gözlerimi kapattım ve sıcak havayı hayal ettim. Gerçi Adana'nın yazı çekilmez ama, yazı seviyorum.Galiba ben hayal kurmayı çok seviyorum. Hayal kurmak iyi hissettiriyor. Hayallerimden bir kısmını sizlerle paylaşayım dedim.Yaz gelince çocuklarımla yapmayı hayal ettiğim şeyler:
1-Deniz kenarında Çocuklarımın kumla oynamasını izlemek, onlarla birlikte kumda yere yatıp kumda yuvarlanmak



2-Sahilde, gece olunca dilek fenerini gök yüzüne göndermek ve onun gök yüzünde kaybolmasını izlemek.


3-Denizin karşısında buz gibi bir karpuzu dilimler halinde ısırarak yemek

4-Bembeyaz bir kuzuyu, yavru bir köpeği, sarı bir yavru ördeği ve sevimli bir kediyi çocuklarımla birlikte mıncıklayarak sevmek.Ve bir gün sahip olacağımız çiftlikle ilgili hayallerimizden bahsetmek.
5-Çocuklarımla birlikte buz gibi bir limonata yapmak ve içmek. Artan limonatayla da eskimo yapmak.
6-Çimlere uzanıp kızımla bulutları bir şeylere benzetmek. Sonra çocukken yaptığım şeylerden bahsetmek

7-Piknik yapmak


8-Kızımla birlikte yüzümüzü, yüz boyası ile boyayıp onunla birlikte dışarı çıkıp gezmek. İnsanların tuhaf bakışlarını önemsememek.


9-Tarihi yerleri gezip geçmişte yaşayan insanlardan bahsetmek. Oralarda fotoğraf çekmek
 
10-Sabun baloncuğu yapıp balkondan aşağı doğru uçuşmasını izlemek

11-Nasıl olacağını henüz planlamadım ama çok daha mutlu olmak..
Mutlu Kalın
03.10.2013. tarihli not: Bu yazıyı yazdığımdan beri bir madde kaldı. 9. madde. onu artık önümüzdeki sene yapmayı umut ediyorum : )

4 yorum:

  1. 3 ve 5. maddeler çok dikkatimi çekti :) karrpppuuzzz ve limonata işte yaz dediğin budur .Ama 8. madde beni de heycanlandırdı evet kızım buyuşun inşallah o şaşkın bakışlara rağmen gülerek dolaşmak istiyorum " deli gibi". Ve madde 10 en sevdiğim :)
    Süper bi yazı olmuş ve yaşayabilmenize de çok sevindim... Darısı gelecek yazlara

    YanıtlaSil
  2. yazdığım yorumu gonderemedım sanırım ama eger ıkıncıyse de bişey olmaz :) 2. ve 4. maddeler tam bana yönelik olmuş...zaten şu yemeli içmeli mevzulardan tum derdim... amamadde 8 için sabırsızlıkla bekliyorum Badişim büyüsün ,tüm şaşkın bakışlara inat "deligibi" gezyim kızımla :) ama en zevkliside 10. madde bence uçmak,kopuk gibi sakince rengarenk :)
    bu hayalleri yaşamış olamanızda harika.. darısı diğer yazların başına :)

    YanıtlaSil